فناوری

سامسونگ و ثبت پتنت تلفن هوشمند ساعت محور

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ هر سال با معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود در نظر دارد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ هر سال با معرفی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود در نظر دارد نسبت به رقبا عملکرد بهتری داشته و بتواند یک برند قابل توجه و جذاب به شمار رود.

تاکنون اسمارتفون های قابل توجهی توسط این کمپانی معرفی شد و سال جاری نیز مملو از مدل های پرچمدار و میان رده سری Galaxy است. حال گزارشی منتشر شد که نشان می دهد کره ای ها پتنتی را به ثبت رسانند که تلفن هوشمند ساعت محوری را نشان می دهد.

پیشتر نوبیا یک دستبند تلفن هوشمند معرفی کرد و گویی سامسونگ نیز می خواهد چنین محصولی برای معرفی داشته باشد. در پتنت شما گجتی را مشاهده می کنید که انعطاف پذیری بالایی داشته و روی مچ دست همانند یک ساعت جای می گیرد.

همچنین گفته شده این دستگاه تلفن هوشمند است و فراتر از یک ساعت هوشمند است. اطلاعات کافی از این گجت پوشیدنی در دست نیست و مشخص نشده چه زمانی سامسونگ آن را معرفی می کند.

شایان ذکر است در بخش جزئیات این پتنت آورده شده، گجت مورد اشاره به دوربین اصلی دوگانه، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی دوگانه و برخی دیگر مجهز است.

پیش بینی می شود این مدل به عنوان رقیب جدی نوبیا آلفا در سال 2020 معرفی شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟