فناوری

پی 30 لایت هوآوی رسما معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هوآوی در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هوآوی در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کرده و در اختیار مشتریان قرار دهد. سال جاری نیز خانواده پی 30 در سه مدل مختلف همچون لایت، استاندارد و پرو معرفی خواهند شد.

تاکنون شایعات مختلفی از سری پی 30 بدست آوردیم، اما نمی توان به هر گزارشی اکتفا کرد. به تازگی تصاویر رسمی محصول اقتصادی هوآوی موسوم به پی 30 لایت منتشر شده که طراحی نهایی آن را به نمایش درمی آورد.

در این تصویر انتشاری، پی 30 لایت به دوربین اصلی سه گانه، صفحه نمایش قطره ای، سنسور اثرانگشت فیزیکی در عقب و طراحی شیک مجهز است. گفته می شود پی 30 لایت به پردازنده کرین 710، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با جدیدترین رابط کاربری هوآوی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی آمپری و غیره مجهز است.

همچنین در گزارش آمده، پی 30 لایت در سه رنگ مشکی، سفید و آبی با قیمت پایه 417 دلار از آوریل امسال راهی بازار می شود. اطلاعات کاملی دردسترس نیست و پیش بینی می شود شرکت هوآوی با معرفی محصول اقتصادی خود به شایعات پایان دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟