آموزش

چطور ماشین لباسشویی را تمیز کنیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تمیز کردن ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که در خانه تکانی های عید بیشتر ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تمیز کردن ماشین لباسشویی از جمله مواردی است که در خانه تکانی های عید بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. درواقع تمیزی ماشین لباسشویی برابربا تمیزی لباس ها است. برای جلو گیری ار رشد قارچ و بوی نامطبوع در ماشین لباسشویی توصیه می شود که بعد از هر بار استفاده، آن را تمیز کنیم.

تمیزکردن ماشین لباسشویی

بعد از تمام شدن شستشوی ماشین لباسشویی، لگن و درب و لاستیک دور آن را با دستمال خشک کرده و درب ماشین را به مدت چندساعت باز بگذارید تا کاملا خشک شود. علاوه بر این مخزن پودر را خارج کرده و بشویید و پس از خشک شدن سرجایش قراردهید و در نهایت دریچه پایین ماشین را باز کرده تا آب آلوده داخل لوله تخلیه شود و گاهی اوقات ممکن است همراه با آب، دکمه و متعلقات لباس ها نیز خارج شود.

تمیز کردن واشر(لاستیک) ماشین لباسشویی

ابتدا با یک دستمال تمیز لاستیک دور درب را خشک کرده و سپس با ترکیب آب و مایع سفید کننده به نسبت مساوی لاستیک را بشویید، شایان ذکر است، اگر واشر یا پلاستیک جرم زیادی داشت با مسواک این کار را انجام دهید و در آخر نتیجه کار را ببینید.

تمیز کردن بدنه خارجی ماشین لباسشویی

برای تمیز کردن بیرون ماشین فقط کافی است از یک حوله و تمیزکننده سطوح، تمام بدنه خارجی ماشین لباسشویی را تمیز کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟