فناوری

عرضه تبلت های مقرون به صرفه توسط والمارت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت خرده فروشی والمارت قصد دارد، یک تبلت ارزان قیمت را تحت نام ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت خرده فروشی والمارت قصد دارد، یک تبلت ارزان قیمت را تحت نام تجاری ONNتولید کند، این دستگاه توسط یک تامین کننده چینی تولید خواهد شد و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و مناسب برای استفاده کودکان است.

این تبلت آخرین محصول این شرکت در بخش الکترونیک بوده و در ادامه PC و لپ تاپ های برند والمارت عرضه می شود. ویژگی متمایزتبلت والمارت قیمت ارزان و مناسب آن است و ازرقبای آن می توان از محصولات آمازون نام برد.

تبلت های آمازون شامل مدل های فایر اچ دی 8 به ارزش 79.99 دلار و فایر اچ دی 10 به ارزش 149 دلار می شود که هرکدام از آنها نسخه هایی مخصوص کودکان و نوجوانان است. با این حال، سیستم عامل تبلت های آمازون از سیستم عامل آمازون فایر او اس پشتیبانی می کنند و امکان دسترسی به برنامه های اندرویدی در این تبلت ها وجود ندارد.

جزییات و قیمت دقیق این تبلت های والمارت مشخص نیست اما ورود آن ها به بازار می تواند سهام این شرکت الکترونیکی را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟