اخبار لوازم خانگی

تمرکز ال جی بر روی سبک زندگی سالم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تغذیه سالم وکنار گذاشتن عادت های بد غذایی از دغدغه های بشر امروزی است که ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تغذیه سالم وکنار گذاشتن عادت های بد غذایی از دغدغه های بشر امروزی است که شرکت لوازم ال جی قصد دارد تا با عرضه لوازم آشپزخانه هوشمند به این نیاز بشر پاسخ دهد.

این شرکت کره ای سهم عمده ای از بازار لوازم خانگی جهان را در اختیار گرفته و نقش کلیدی را در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس ایفا می کند.

فناوری های نوآورانه در یخچال فریزر و اجاق گازهای ال جی شیوه زندگی سالم را برای ساکنین این کشورها به همراه آورده است. اکنون تمرکز ال جی بر روی کمک به خانواده ها برای دستیابی به اهداف زندگی سالم است و طیف وسیعی از لوازم آشپزخانه هوشمند را به مردم برای زندگی بهتر ارائه می دهد.

لوازم آشپزخانه هوشمند و متصل ال جی برای خانواده هایی که به دنبال آشپزی در خانه هستند و از مواد غذایی ناسالم دوری می کنند، ایده آل است. مصرف انرژی پایین و دستورالعمل های ساده آشپزی از ویژگی های دیگر این محصولات هوشمند محسوب می شود.

اجاق گازهای هوشمند ال جی فراتر از اجاق های ساده هستند، فناوری های اجاق لایت ویو برای گرم کردن غذاهای مختلف، آشپزی سالم تر و حفظ طعم و مزه غذا بسیار توصیه می شوند.

یخچال‌های اینستا ویو (InstaView) نسل جدیدی از یخچال‌های Door-in-Door هستند.  در این نوع یخچال‌ها برای دیدن مواد غذایی، نیازی به باز کردن درب یخچال نیست. این خلاقیت در طراحی مانع از اتلاف سرمای داخل یخچال خواهد شد. از دیگر امکانات این یخچال ها می‌توان به امکان اتصال به وای‌فای، سیستم جریان هوای چندگانه، ظرفیت 675 لیتر، صفحه نمایش لمسی و فیلتر بهداشتی اشاره کرد. این یخچال علاوه برمصرف انرژی پایین و مواد غذایی را تازه نگه می دارد.  کشوی FRESH Balancer   این بخچال های ال جی با فشار یک دکمه ساده، میزان رطوبت را برای نگهداری میوه‌ها یا سبزیجات تنظیم می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟