اخبار لوازم خانگی

نمایشگاه سامسونگ به ویتنام می آید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ که یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند، لوازم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ که یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی های هوشمند، لوازم خانگی و…. است، سومین تجربه خود را در شوکیس (showcase) ویتنام کسب کرد.

سامسونگ نمایشگاه فناوری شوکیس خود را در شهر هوشی مین، ویتنام افتتاح کرده است. این سومین مرکز سامسونگ در جهان بوده که در کشورهای آمریکا شهر نیویورک و فرانکفورت آلمان نیز دایر هستند.

سامسونگ مجموعه گسترده ای از فناوری های نوآورانه خود را به جنوب غربی آسیا به نمایشگاه ویتنام آورده است.

این مرکز 10000 متر مربع وسعت دارد و از دو طبقه و چهار منطقه  در مرکز شهر هوشی مین تشکیل شده است. هر منطقه به بازدید کنندگان فرصتی برای کشف آخرین فناوری های پیشگامانه و محصولات سامسونگ را می دهد.

نمایشگاه سامسونگ، دستگاه های موبایل و لوازم خانگی را نشان می دهد که محصولات آن چگونه می توانند زندگی روزمره را برای مصرف کنندگان تغییر دهند.

نمایشگاه سامسونگ به طور کامل نقاط  جذابی مانند: هنر، سرگرمی، ورزش، سلامت و غذا را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد و آنها آخرین و پیشرفته ترین محصولات فناوری و خدماتی خود را ارائه می دهند.

سامسونگ در نظر دارد پتانسیل های خلاقانه را پشت سر بگذارد تا تمام محدودیت ها را فراموش کند.

کشور ویتنام یک بازار مهم برای شرکت سامسونگ است. شمار قابل توجهی از گوشی های هوشمند این شرکت، از جمله گلکسی در این کشور تولید می شود، بنابراین این امر برای سامسونگ مهم است که سرمایه گذاری های قابل توجهی در ایجاد چنین نمایشگاهی در مرکز ویتنام داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟