فناوری

گوشی هوشمند اکسپریا XA2 با اندروید پای بروزرسانی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین باری که کمپانی سونی بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی هوشمند ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اولین باری که کمپانی سونی بروزرسانی اندروید پای را برای گوشی هوشمند اکسپریا XA2 منتشر کرد در ماه فوریه بود. اما مشکلاتی در نسخه بروزرسانی‌شده ایجاد شد که عرضه این گوشی را متوقف کرد و این کمپانی را مجبور کرد تا دوباره بروزرسانی جدید اندروید پای را برای این گوشی هوشمند منتشر کند.

یکی از مشکلاتی که بروزرسانی قبلی اندروید پای در گوشی اکسپریا XA2 داشت ریستارت‌شدن این دیوایس و همچنین نمایش خطوط سیاه و سفید بر روی صفحه نمایش آن بود که موجب شد تا کمپانی سونی مجددا نسخه بروزرسانی جدیدی را برای این سیستم‌عامل در گوشی اکسپریا XA2 عرضه کند. از این‌رو این کمپانی ژاپنی دیروز بروزرسانی جدید اندروید پای برای گوشی اکسپریا XA2 را عرضه کرد.

گوشی اکسپریا XA2 سال گذشته توسط کمپانی سونی به‌صورت رسمی معرفی گردید که از صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است. البته صفحه نمایش این گوشی هوشمند بدون حاشیه نیست و در بخش بالایی و پایینی آن حاشیه زیادی قرار داده شده است.

از چیپست اسنپدراگون 630 در گوشی اکسپریا XA2 استفاده شده است که وظیفه تامین قدرت این گوشی و پردازش برنامه‌ها را برعهده دارد. از مشخصاتی که این چیپست دارد می‌توان به رم 3 گیگابایتی و همچنین 32 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

در این گوشی هوشمند نیز مانند سایر گوشی‌های هوشمند می‌توان از کارت حافظه خارجی استفاده کرد. دوربین اصلی که در این دیوایس مورد استفاده قرار گرفته است 23 مگاپیکسل است البته این دوربین 23 مگاپیکسلی از دریجه دیافراگم f/2.0 بهره‌مند است. در زمینه دوربین سلفی گوشی اکسپریا XA2 نیز باید بگوییم که از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار است. در پنل پشتی این گوشی علاوه‌بر دیدن دوربین اصلی، شاهد سنسور اثرانگشت نیز هستیم. پورت‌های طراحی‌شده در این دیوایس نیز شامل یک پورت USB Type-C و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟