اخبار لوازم خانگی

در سال 2019 منتظر تعداد تلویزیون‌های OLED بیشتری از کمپانی پاناسونیک باشید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی پاناسونیک که از گذشته تاکنون لوازم خانگی متعدد و باکیفیتی را طراحی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی پاناسونیک که از گذشته تاکنون لوازم خانگی متعدد و باکیفیتی را طراحی و روانه بازار کرده است به تازگی در تاریخ 18ام فوریه یعنی 29ام بهمن‌ماه از تلویزیون‌های OLED جدید خود رونمایی کرد. در حالی که کمپانی پاناسونیک در نمایشگاه CES سال میلادی جاری تنها از یک تلویزیون رونمایی کرد که آن هم تلویزیون اولد GZ2000 بود.

جالب است بدانید کمپانی پاناسونیک قصد دارد تا در سال میلادی جاری چهار تلویزیون دیگر از نوع OLED را معرفی کند از این‌رو می‌توان گفت که پاناسونیک در سال میلادی جاری بیش از سال قبل به ساخت و تولید این نوع از تلویزیون‌ها می‌پردازد بنابراین سال 2019 می‌تواند سال اوج و موفقیت چشم‌گیر برای این کمپانی باشد.

همانطور که اشاره کردیم کمپانی پاناسونیک در سال میلادی جاری یک تلویزیون اولد با نام GZ2000 را رونمایی کرده است و قرار است با رونمایی از سه تلویزیون اولد دیگر تعداد معرفی این نوع از تلویزیون‌های خودش را به چهار عدد برساند. سه مدل دیگر از تلویزیون‌های OLED این کمپانی که در آینده معرفی خواهند شد، Z1500، GZ1000 و GZ950 نام دارند. نکته جالب درمورد این تلویزیون‌ها این است که هر سه طراحی ظاهری متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند به‌گونه‌ای که از یک قاب و پایه متفاوت در هر یک از این تلویزیون‌ها استفاده شده است و علاوه‌بر این تغییراتی در سیستم صوتی هر یک از آن‌ها وجود دارد.

قالبیت‌هایی که در این چهار مدل از تلویزیون‌های OLED پاناسونیک با یکدیگر مشترک هستند شامل:

  • HLG broadcasting
  • HLG Photo یا Hybrid Log Gamma
  • ، dolby Vision یا دالبی ویژن
  • Dolby Atmos
  • فرمت تصویر HDR10+

می‌باشند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون‌های پاناسونیک، پردازش تصویر قدرتمندی است که در آن‌ها وجود دارد چراکه از پردازنده هوشمند HCX Pro در این تلویزیون‌ها استفاده شده است و درنتیجه همین پردازنده هوشمند موجب شده است تا این تلویزیون‌ها تصاویر را به بهترین حالت ممکن پردازش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟