اخبار لوازم خانگی

فراخوانی برای جذب تعمیرکاران لوازم خانگی در راستای کمک به سیل زدگان استان لرستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن دهه مهدویت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن دهه مهدویت و نام‌گذاری یک روز به نام “مشارکت” گفت: در راستای کمک به سیل‌زدگان استان لرستان و تعمیر لوازم منزلی که سیل به آنها خسارت وارد کرده، یک تیم تعمیرکار به لرستان می‌روند.

حجت‌الاسلام حسن بابایی در اصفهان، با اشاره به کمک به هموطنان سیل‌زده، اظهار داشت: مردم آن مناطق در کنار نیاز به مواد غذایی، پوشاک، پتو، زیرانداز و … به کمک‌های دیگری نیاز دارند.

وی افزود: با توجه به سیل اخیر و خساراتی که به منازل وارد کرد و آب وارد خانه‌ها شد، بسیاری از لوازم منزل از جمله تلویزیون، ماشین‌لباسشویی، یخچال، اجاق گاز و …هموطنان در سیل خراب شده و مردم نمی‌توانند از آنها استفاده کنند.

به گزارش تسنیم، مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات استان اصفهان با بیان اینکه لوازم مذکور نیاز به تعمیر دارند، گفت: در این راستا اقدام به فراخوانی برای جذب تعمیرکاران لوازم خانگی برای مردم لرستان شده است.

وی تصریح کرد: از تمامی تعمیرکاران لوازم خانگی که امکان حضور در لرستان را به مدت 10 روز برای تعمیر وسایل سیل‌زدگان دارند، درخواست می‌شود در این اقدام خداپسندانه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام بابایی ادامه داد: با آغاز دهه مهدویت و نام‌گذاری یک روز به نام “مشارکت”، سه‌شنبه هفته آینده تعمیرکاران به لرستان اعزام خواهند شد و با توجه به حرفه‌ خود به مردم سیل‌زده کمک می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟