اخبار لوازم خانگی

تلویزیونی به اندازه یک اتوبوس!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مطمعنا با دیدن تایتل این خبر فوق‌العاده تعجب کرده‌اید. واقعا جای تعجب هم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مطمعنا با دیدن تایتل این خبر فوق‌العاده تعجب کرده‌اید. واقعا جای تعجب هم دارد. حتی شاید باورتان نشود اما کمپانی سونی دیروز از تازه‌ترین محصول خود رونمایی کرده است که شامل یک تلویزیون به ابعاد یک اتوبوس است. جالب است بدانید که رزولوشن این تلویزیون برابر با 16K است. به مفهوم ساده‌تر رزولوشن این تلویزیون از رزولوشن تمامی تلویزیون‌هایی که ماها در خانه‌های خود داریم که برابر با 4k است، 16 برابر بیشتر است و از 64 برابر پیکسل‌های نمایشگر HD برخوردار است. حتی تصور اینکه چنین تلویزیونی در خانه خود داشته باشیم فوق‌العاده هیجان‌انگیز است چه برسد به اینکه واقعا در آینده روبه‌رو چنین تلویزیونی با 16 برابر رزولوشن بیشتر از تلویزیون‌های 4K بنشینیم فیلم و سریال تماشا کنیم.

یکی از بهترین و مهم‌ترین ویژگی‌هایی که این تلویزیون علاوه‌بر صفحه نمایش بسیار بزرگی که دارد، این است که کاربران هم از فاصله دور و هم از فاصله نزدیک قادر هستند به تماشای محتوای مورد نظر خود در این تلویزیون بپردازند به‌گونه‌ای که وقتی از فاصله نزدیک محتوایی را در این تلویزیون تماشا می‌کنند شاهد نمایش تصاویر محو و پیکسلی در آن نخواهید بود و هرآنچه را که بخواهید در کیفیت فوق‌العاده بالایی تماشا می‌کنید و لذت می‌برید.

همانطور که اشاره کردیم اندازه تلویزیون جدید سونی برابر با یک اتوبوس است به‌گونه‌ای که 19.2 در 5.4 متر است. ابعاد بسیار بزرگ این تلویزیون را وقتی درک خواهید کرد که آن را از نزدیک ببینید البته به تازگی نسخه آزمایشی این تلویزیون در یک مرکز تحقیقاتی نصب شده است که برای یک شرکت آرایشی مورد استفاده قرار گرفته است جالب است بدانید که ابعاد این تلویزیون آنقدر بزرگ است که از طبقه اول تا طبقه دوم کشیده شده است.

درنهایت باید به این مسئله اشاره کنیم که نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه این تلویزیون در بازار بود چراکه مطمعنا سال‌ها زمان می‌برد که این تلویزیون عرضه گردد. اما خالی از لطف نیست که بدانید آینده تلویزیون‌ها به کدام سمت می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟