اخبار لوازم خانگی

جزئیات تلویزیون سونی سری مستر Z9G 8K HDR منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ژاپنی سونی در تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی های ویدئویی، تجهیزات ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ژاپنی سونی در تولید لوازم الکترونیکی، صنعت بازی های ویدئویی، تجهیزات سرگرمی، صنعت موسیقی و فیلم و ارائه خدمات مالی فعالیت دارد.

سونی اخیرا از تلویزیون های 8K و 4K سری مستر خود رونمایی کرده است.بزرگترین تلویزیون سونی مدل 8K در اندازه های 98 و 85 اینچی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تلویزیون Z9G با رزولوشن 8K و فناوری LCD دراندازه های 85 و 98 اینچی روانه بازار خواهد شد.

تلویزیون سونی سری مستر Z9G 8K HDR

این مدل دارای پردازنده تصویر X1 Ultimate بوده که به لطف الگوریتم هوشمند شناسایی اشیا در تصویر، می تواند جزئیات دقیق و کنتراست خوبی به نمایش بگذارد. سونی از بهترین پردازنده خود در تلویزیون 8K استفاده کرده و به علاوه، کاربران شاهد تجهیز نسخه های 4K به این پردازنده هستند. لازم به ذکر است که مدل Z9G با توجه به استفاده از فناوری LCD از کیفیت تصویر کمی ضعیف تر نسبت به تلویزیون مدل A9G برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های این مدل تلویزیونBacklight Master Drive   است که به افزایش کیفیت در تصویر کمک می کند.

مدل های 85 و98 اینچی به ترتیب با قیمت 13000 دلار و 70000 دلار از ماه ژوئن به بازار عرضه می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟