اخبار لوازم خانگی

رونمایی از یخچال فریزر فرنچ دور اسلیم ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کره ای ال جی الکترونیک، جدیدترین یخچال های فرنچ دور اسلیم (Slim French-Door) ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت کره ای ال جی الکترونیک، جدیدترین یخچال های فرنچ دور اسلیم (Slim French-Door) خود را در نمایشگاه اینوفست 2019 (9-11 آوریل) رونمایی کرد.

محصولات جدید ال جی ازکیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از طراحی و قابلیت های منحصر به فرد بهره برده است. یخچال فریزر فرنچ دوور ال جی  موادغذایی را در مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارد.

گارانتی 10 ساله و کاهش مصرف انرژی به لطف کمپرسور پیشرفته اینورتر ال جی از دیگر ویژگی های قابل توجه این سری از محصولات این غول فناوری کره شمرده می شود. این نسخه های تازه وارد از طراحی مدرن و ظریفی بهره می برند که با عرض 835 میلی متری در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

قابلیت های یخچال فریزر فرنچ دور اسلیم ال جی تنها به اینجا ختم نمی شود. طراحی نوآورانه و رنگ بندی متنوع را نیز به دیگر ویژگی های آن اضافه کنید.

سیستم دور کولینگ پلاس این یخچال فریزرها در مقایسه با سیستم سرمایشی نسخه های موجود در بازار با کارایی بهتر عمل کرده و 19.7 درصد سریعتر جریان هوا را منتقل می کند.

علاوه براین، با انتقال جریان هوای سرد به درب یخچال فریزر مواد غذایی موجود در درب یخچال تازه باقی می مانند.

قابل ذکر است، یخچال یاد شده ازسیستم یخسازSpacePlus Ice برای درست کردن یخ در هر زمان برخوردار بوده و در نهایت، برنامه Smart ThinQ امکان کنترل از راه دور این محصول کره ای را فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟