اخبار لوازم خانگی

خوابی راحت با bFan در تابستان!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بی فن یک سیستم خنک کننده هوا است که با قرارگیری در کنارتخت، رختخواب را خنک ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بی فن یک سیستم خنک کننده هوا است که با قرارگیری در کنارتخت، رختخواب را خنک می کند. این سیستم خنک کننده جریان هوای زیر پتو را تغییر می دهد و دمای بدن کاربر را متعادل نگه می دارد.

طبق یک مطالعه، در طول خواب دمای بدن ما یک تا دو درجه کاهش می یابد. کاهش دمای بدن منجر به خواب راحت و عمیق می شود. طبق نظریه یک دانشمند اگر دمای اتاق گرم یا سرد باشد افراد زود از خواب بیدار می شوند پس برای داشتن یک اتاق خواب خوب دما، لباس و ملافه مناسب نیاز است.

سیستم خنک کنندهbFan با دستگاه تهویه مطبوع تفاوت دارد. میزان سرو صدایbFan  قابل کنترل بوده و حدود 54 دسی بل است.

قابل ذکر است، بنیانگذار این فن 15 سال پیش سیستم خنک کننده هوا را اختراع کرد، او برای طراحی مجدد و بهترشدن محصول بیش از 500.000 دلار هزینه کرد.

کاربران می توانند یک فن متناسب با تخت خود انتخاب کنند، هر دو مدل برای خرید با قیمت 159.95 دلار در دسترس هستند. bFan با ارتفاع تخت های مختلف قابل تنظیم بوده، نسخه کوتاه تر این فن کمتر 28 اینچ و نسخه بلندتر آن بین 28 تا 38 اینچ است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟