اخبار لوازم خانگی

آغاز جشنواره فروش لوازم خانگی ال جی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی به منظور فروش و تبلیغ دستگاه های جاروبرقی CordZero، ماشین لباسشویی، ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی به منظور فروش و تبلیغ دستگاه های جاروبرقی CordZero، ماشین لباسشویی، خشک کن ها و یخچال های فرنچ دور جشنواره فروش ویژه ای برای مصرف کنندگان خود ارائه داده است.

مشتریان با خرید جاروبرقی ال جی مدل CordZero A9MasterX یک جعبه ابزار به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد و مشتریانی که جاروبرقی مدل CordZero A9 Multi 2X یا A9 Essential بخرند، جعبه ابزار دستی در طول ماه های مه و ژوئن دریافت می کنند.

علاوه براین، مشتریان می توانند با خرید یخچال فرنچ دور و ماشین لباسشویی به ترتیب از تخفیف 400 و 150 دلاری بهره ببرند.

محصولات ماشین لباسشویی و خشک کن شرکت ال جی از 1 مه تا 3 جولای 2019 در دسترس است. در حالی که یخچال های فرنچ دور از 1 مه تا 15 جولای 2019 دردسترس هستند.

لوازم خانگی ال جی، برای انجام کارهای روزانه در منزل مانند تمیزکردن، شستشوی لباس ها و پخت غذا برای خانواده راه حل های مناسبی ارائه می دهد. که افراد می توانند وقت زیادی را در کنار دوستان و خانواده خود بگذرانند و با وجود آخرین فناوری و ویژگی ها، کار در خانه راحت تر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده