فناوری

فروش فوق العاده تبلت کمپانی اپل در بازار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی اپل از 37.15 میلیون تبلتی که در سه ماهه ابتدایی سال 2019 در سراسر دنیا ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی اپل از 37.15 میلیون تبلتی که در سه ماهه ابتدایی سال 2019 در سراسر دنیا به‌ فروش رفته، سهم قابل توجهی را به خودش اختصاص داده که نشان می‌دهد این کمپانی در بازار فروش تبلت هم مانند سایر بازی‌ها حرف اول را می‌زند و هنوز خیلی زود است که کمپانی‌های دیگر بتوانند در بازار تبلت به پای کمپانی اپل برسند.

همانطور که اشاره کردیم در سه ماهه ابتدایی سال 2019، 37.15 میلیون تبلت در سراسر دنیا به فروش رفته است. این میزان نسبت به سال گذشته با کاهش 12.9 درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با سه ماهه گذشته با افزایش 13.8 درصدی روبه‌رو بوده است.

بر اساس برآوردها و بررسی‌هایی که دیجی تایمز تاکنون داشته است، عرضه آیپد مینی‌ها و آیپد ایرها در اوایل سال میلادی جاری علاوه‌بر اینکه شرایط مالی کمپانی اپل را به‌طور چشم‌گیری بهبود بخشیده موجب شده تا کل بازار تبلت نیز دچار تغییرات مثبتی شود.

در گزارشی که دیجی تامیز ارائه داده دقیقا به اشاره نشده است که پس از کمپانی اپل، سایر کمپانی‌های تولیدکننده تبلت چه جایگاهی در بازار فروش تبلت دارند از این‌رو بر اساس این گزارش تنها می‌توان فهمید که کمپانی اپل با بیشترین عرضه تبلت در بازار جهانی در سه ماهه ابتدایی سال میلادی جاری توانسته جایگاه اول را به خودش اختصاص دهد. البته کمپانی هواوی نیز عملکرد خوبی در این زمینه داشته است به‌گونه‌ای که از جایگاه چهارم به جایگاه دوم رسیده است و علاوه‌بر این کمپانی مایکروسافت نیز از جایگاه چهارم به دوم رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟