سایر خبرها

عرضه ماکارونی 15 درصد زیر قیمت مصوب در ماه رمضان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر کارگروه تنظیم بازار با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی مانند ماکارونی به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر کارگروه تنظیم بازار با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی مانند ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز این صنعت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماکارونی در همه ی فروشگاه ها 15 درصد زیر قیمت مصوب عرضه می شود.

عباس قبادی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، با بیان اینکه بالغ بر 3 میلیون واحد صنفی در کشور وجود دارد که 436 هزار واحد آن بدون جواز کسب هستند گفت: از سال 92 که قانون سامانه جامع تجارت الکترونیک مصوب شد حدود 60 درصد سامانه جامع تجارت الکترونیک در بخش های مختلف راه اندازی شده است بطوریکه تمام کالاها از ثبت سفارش تا عرضه آن مانند توزیع لاستیک در کشور قابل رصد است.

قبادی با اشاره به جلسه سامانه جامع تجارت الکترونیک با حضور معاون اول رئیس جمهور، گفت: در چند قلم کالای اصلی چنین امکانی برای رصد نحوه توزیع کالا وجود دارد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار در پایان با اشاره به دلیل گرانی کالاهای اساسی مانند ماکارونی به خاطر تفاوت در قیمت خرید آرد مورد نیاز در این صنعت گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماکارونی در همه ی فروشگاه ها 15 درصد زیر قیمت مصوب عرضه می شود.

وی از اجرای کامل سامانه جامع تجارت الکترونیک از شهریور امسال خبر داد و گفت: شبکه خدمات پس از فروش که زیر مجموعه سامانه جامع تجارت الکترونیک است امروز بخاطر نداشتن اعتبار فعلا اجرایی نشده است.

قبادی افزود: شاید بنا به گفته دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور،تحریم ها در توزیع اقلام و کالاها در بازار تاثیر ندارد اما در سامانه جامع تجارت الکترونیک تاثیر خود را گذاشته است.
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟