اخبار لوازم خانگی

بازار خرید و فروش لوازم خانگی دست دوم در استان یزد راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدرضا دشتی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمدرضا دشتی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد گفت: بازار خرید و فروش لوازم خانگی دست دوم در استان یزد از عید سعید فطر شروع به کار می‌کند.

وی افزود: در بازار خرید و فروش لوازم خانگی دست دوم، علاوه بر ارائه مستقیم محصولات، شهروندان می‌توانند محصولاتشان را با قیمت پیشنهادی خود به فروش برسانند و یا اینکه به صورت سمساری اجناس خود را به فروش برسانند.

دشتی با بیان اینکه جمعه بازار خودرو بعد از عید سعید فطر راه اندازی می‌شود عنوان کرد: شب بازار یزد از ابتدای سال جاری به محل جدید خود واقع در بلوار کوثر در محل ترمینال قدیم منتقل شده است و پنج شنبه و جمعه بازار در محل میدان امام رضا پشت پارک دانشجو برقرار است و در همه این بازار‌ها پوشاک، کفش، اسباب بازی و خشکبار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی تاکید کرد: با توجه به شعار سال و برای تحقق رونق تولید، تولیدکنندگان به خصوص تولید کنندگان تولیدات خانگی امکان دریافت غرفه و فروش محصولاتشان را در بازار‌های شهری دارند.

دشتی عنوان کرد: درزمینه ساماندهی مشاغل شهری همشهریان در صورتی که با مزاحمت شهری مواجه هستند با مراجعه به سازمان ساماندهی مشاغل شهری شکایت خود را اعلام کنند تا مطابق قانون با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟