اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های شارپ بالاخره بازگشتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بزرگ شارپ به عنوان یک تولیدکننده ژاپنی تلویزیون که سال هاست از بازار ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بزرگ شارپ به عنوان یک تولیدکننده ژاپنی تلویزیون که سال هاست از بازار تلویزیون فاصله گرفته، حالا قرار است با عرضه نسخه های جدید به این حوزه بازگردد.

مشکلات مالی طی سال های اخیر گریبان گیراین تولیدکننده ژاپنی تلویزیون شده و در نهایت با کمک های شرکت فاکسکان بخشی از مشکلات شارپ حل شده است.

شرکت چینی هایسنس طی سال های گذشته تلویزیون های شارپ را تولید و روانه بازار آمریکا می کرد و در حال حاضر این شرکت ژاپنی گواهی خود را از هایسنس پس گرفته و قصد دارد تا مجدد محصولات خود را تحت نام خود به بازار آمریکا عرضه کند.

جزییات توافق دو شرکت منتشر نشده و اما به نظر می رسد که شارپ برای رقابت با برندهای مشهوری نظیر ال جی، سامسونگ و تی سی ال در بازار تلویزیون آمریکا کار سختی در پیش دارد.

این برند خوش نام ژاپنی از دهه‌ی ۱۹۷۰ میلادی وارد بازار تلویزیون در آمریکا شده است. شارپ در سال ۲۰۱۵ و به دلیل مشکلات مالی، حق استفاده از نشان تجاری شارپ در آمریکا را به شرکت چینی هایسنس واگذار کرد.

شارپ پیش از این از هایسنس به دلیل تولید تلویزیون‌های بی‌کیفیت شکایت کرده بود و پس از درگیری و شکایت های مکرر موفق به بازپس‌گیری و خرید دوباره‌ی نام تجاری خود شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟