اخبار لوازم خانگی

رونمایی از فرهای Unox در شیکاگو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی ایتالیایی Unox از نسخه بعدی اجاق فر خود در نمایشگاه NRA ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لوازم خانگی ایتالیایی Unox از نسخه بعدی اجاق فر خود در نمایشگاه NRA شیکاگو از تاریخ 18 تا 21 مه رونمایی خواهد کرد و به نظر می رسد قرار است تحول عظیمی در این حوزه ایجاد کند.

شرکت لوازم خانگی ایتالیایی Unox درسال 1990 به عنوان سازنده اجاق فرهای حرفه ای شناخته و از آن در بازارهای بین المللی مختلفی قدردانی شده است.

در این فر شرکت لوازم خانگی ایتالیایی Unox عملیات پخت و انتقال حرارت از طریق گردش هوای گرم در محفظه پخت صورت می پذیرد. فن جریان هوای داغ را در اطراف غذا به صورت یکنواخت پخش می‎کند و فرایند پخت سریع‎ترصورت می گیرد، در حالی که در فرهای معمولی انتقال درجه حرارت تنها از طریق دیواره ها انجام می‎شود به همین دلیل دما در نقاط مختلف آن متفاوت است.
غذا در این فرها سریع‎تر آماده می‎شود زیرا به دلیل وجود فن در این نوع فر حرارت سریعتر در تمام فضای فر بالا رفته و یکنواخت می‎شود.

قابل ذکر است، این فر مجهز به تکنولوژی  Steam.Plus بوده و انتخابی مناسب برای تجهیزات فست فود و تجهیزات آشپزخانه صنعتی است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟