اخبار لوازم خانگی

معرفی کتری و همزن دستی شرکت sunbeam

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، sunbeam یک شرکت آمریکایی است که از سال 1910 به تولید لوازم خانگی الکتریکی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، sunbeam یک شرکت آمریکایی است که از سال 1910 به تولید لوازم خانگی الکتریکی پرداخته است. شرکت sunbeam یک همزن دستی جدید با فناوری منحصر به فرد HeatSoft معرفی کرده است.

این همزن دستی دارای یک دهانه مغناطیسی، همراه با ابزارهای جانبی از جمله همزن های فولاد ضدزنگ است. همزن دستی میکس مستر sunbeam با فناوری HeatSoft با قیمت 99.95 دلار در فروشگاه های بزرگ در دسترس است.

همچنین این شرکت جدیدترین مجموعه صبحانه خود را عرضه کرد. این مجموعه شامل 2 کتری به شکل کوزه و کاسه، تستر 4 تکه ای در رنگ های سفیدو طلایی، مشکی، برنز، نقره ای و طلایی موجود است.

عملکرد روشنایی این مجموعه از چراغ های روشن نیویورک الهام گرفته است. چراغ های کتری و تستر به ترتیب هنگام جوشیدن و تست کردن نان روشن هستند.

کتری 1.7 لیتری مدل KE4430 که می تواند آب را برای 7 فنجان استاندارد بجوشاند و کتری 1.5 لیتری مدل KE34410 می تواند برای 6 فنجان استاندارد آب جوش آماده کند. توان مصرفی هر دو کتری 2400 وات است.

قابل ذکر است، این دو مدل کتری sunbeam 169 دلار برای فروش در نظر گرفته شده است.

تستر این مجموعه دارای فناوری QuickCheck است. کاربران به راحتی می توانند با بلند کردن اهرم رنگ نان خود را چک کنند. این تستر دارای 9 برنامه تنظیمات، دکمه گرم و لغو کردن است.

تستر مجموعه صبحانه sunbeam در فروشگاه های بزرگ به ارزش 169 دلار قیمت گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟