اخبار لوازم خانگی

توزیع اقلام ضروری و لوازم‌خانگی در بین سیل‌زدگان لرستان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: اقلام ضروری و اسباب زندگی به‌زودی در بین ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: اقلام ضروری و اسباب زندگی به‌زودی در بین سیل‌زدگان استان لرستان توزیع می‌شود.

صارم رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران به مرحله دوم امدادرسانی‌ها به مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و اظهار داشت: بسته‌های مواد غذایی، اقلام ضروری و اسباب زندگی به‌زودی در بین سیل‌زدگان این استان توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون 25 هزار بسته مواد غذایی و اقلام امدادی در بین سیل‌زدگان توزیع‌شده است افزود: مرحله دوم امدادرسانی به سیل‌زدگان درزمینهٔ زیرساخت‌ها آغاز می‌شود و از مردم و خیران تقاضا داریم کمک‌های خود را در قالب تهیه اقلام ضروری مانند یخچال، تلویزیون، کولر، لوازم‌خانگی با توجه به آغاز فصل گرما در پل‌دختر و معمولان به هلال‌احمر ارسال کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان عنوان کرد: تعدادی از این اقلام توسط جمعیت هلال‌احمر آوری شده که بین مردم سیل‌زده استان توزیع می‌شود همچنین با توجه به قرارگیری در ماه رمضان اقلام ضروری و بسته‌های غذایی یک‌ماهه بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود./تسنیم

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟