اخبار لوازم خانگی

به شدت نیازمند به کالاهای اساسی در حوزه لوازم خانگی هستیم

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بااشاره به فازدوم کمک ها به مناطق سیل زده ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان بااشاره به فازدوم کمک ها به مناطق سیل زده گفت: از هموطنان خواهشمندیم ارسال کمک کالاهای اساسی در حوزه لوازم خانگی مثل فرش، گاز، یخچال، کولر و تلویزیون را درنظر گیرند.

برنامه «صبح و گفتگو» رادیو گفت و گو با موضوع کمک به مناطق سیل زده و با حضور غلامرضا آقامیرزایی مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان روی آنتن رفت.

غلامرضا آقامیرزایی با اشاره به اینکه در استان سیل زده لرستان نیازی به مواد غذایی نداریم، اظهار داشت: کمک های مردمی تاکنون مواد غذایی، مواد بهداشتی و دارویی بوده است. تقریبا دیگر به این نوع اقلام نیاز نیست و داریم به سمت و سوی اساسی تر می رویم.

وی به ارائه آماری در خصوص میزان خسارات ناشی از سیل در استان لرستان پرداخت و عنوان کرد: تا امروز ۳۴ هزار ۲۶۸ واحد مسکونی ارزیابی شده و از این تعداد ۲۸ هزار و ۶۳۹ واحد ثبت سامانه و ۱۴ هزار و ۲۲۵ واحد هم تشکیل پرونده داده اند. به هر حال بحث های پرداخت تسهیلات بلاعوض، تعمیر، معیشتی و احداثی را داریم که بر اساس این سامانه بنیاد مسکن دارد کارهایش را انجام می دهد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان با تاکید بر اینکه در فاز دوم کمک ها به سمت تهیه اقلام اساسی زندگی قدم برداشته ایم، گفت: حدود ۳۵ هزار خانوار در سطح استان لرستان در دو سیل چهارم و دوازدهم فروردین، لوازم معیشتی شان را از دست دادند. از هموطنان خواهشمندیم اگر قرار است کمکی به سمت استان لرستان بیاورند حتما کالاهای اساسی باشد چون ما به شدت نیازمند به کالاهای اساسی در حوزه لوازم خانگی هستیم.

وی متذکر شد: منظور مواد غذایی نیست بلکه چند قلم اصلی لوازم خانگی است که به شدت نیاز داریم مثل کولر، یخچال، تلویزیون، فرش و گاز. چون تسهیلاتی که قرار است در این راستا پرداخت شود، ۱۵ میلیون و ۵ میلیون هم بلاعوض است که با توجه به تورم موجود و وضعیت قیمت ها، این مبلغ جوابگو نیست.

آقامیرزایی در گفتگو با رادیو گفت و گو با اعلام این خبر که تقریبا راه های ارتباطی مان باز شده است، بیان کرد: تا به امروز پنج پل ۳۹ تا ۶۹ متر را به همت همکاران عزیز در راهداری استان نصب شده و تنها یک پل مانده است که این پل ارتباط بیش از دو روستا با جمعتی حدود ۱۵۰۰ نفر را برقرار می کند و تا حدود دو هفته دیگر نصب خواهد شد. طول این پل ۱۲۰ متر است و عرشه پل آورده شده و کار در دست اقدام است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟