اخبار لوازم خانگی

توزیع لوازم خانگی بین مددجویان خسارت دیده از سیل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گالیکش درشرق استان گلستان از توزیع برخی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) گالیکش درشرق استان گلستان از توزیع برخی لوازم خانگی بین مددجویان خسارت دیده از سیل اوایل امسال در این شهرستان خبر داد.

محمد اسکندری روز یکشنبه افزود: این اقلام شامل 52 دستگاه یخچال، 200 تخته فرش و موکت 12 متری، 20 دستگاه تلویزیون، 50 عدد بخاری برقی، 170 تخته پتو و 30 دست رختخواب می باشد.
وی با بیان اینکه لوازم خانگی متناسب با میزان خسارت هر یک از مددجویان به همراه 333 بسته غذایی بین آنان توزیع شده است، اضافه کرد: علاوه براین، مقدار دو تن کنسانتره خوارک دام نیز بین مددجویانی که طرح اشتغال و پرورش دام داشتند، توزیع شد.
اسکندری با یادآوری اینکه در جریان بارش های شدید روزهای پایانی سال 97 و وقوع سیل در برخی مناطق گالیکش، 681 واحد مسکونی متعلق به مددجویان کمیته امداد این شهرستان دچار خسارت شدند، گفت: پیگیری صدور پروانه ساختمانی منازل آسیب دیده در دست اقدام است.
وی تصریح کرد: از مجموع واحدهای مسکونی آسیب دیده، 588 واحد در روستاها و بقیه در مناطق شهری گالیکش واقع هستند که 167 واحد آن نیاز به بازسازی مجدد و بقیه نیاز به تعمیرات دارند.
رییس اداره کمیته امداد گالیکش ادامه داد: برای احداث واحدهای مسکونی از 100 تا 150 میلیون ریال کمک بلاعوض و مبلغ 500 میلیون ریال در شهر و 400 میلیون ریال در روستاها تسهیلات بانکی قرض الحسنه پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا، وی گفت: برای تعمیرات واحدهای مسکونی نیز مبلغ 20 میلیون ریال کمک بلاعوض و متناسب با میزان خسارت از 100 تا 150 میلیون ریال تسهیلات بانکی قرض الحسنه پرداخت می شود.
اسکندری گفت: به 30 نفر از مددجویانی که واحد مسکونی آنان غیرقابل سکونت شده، کمک هزینه اجاره منزل پرداخت و در منازل استیجاری سکونت داده شده اند.
کمیته امداد شهرستان 63 هزار نفری گالیکش 4080 خانوار زیرپوشش دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟