فناوری

امسال منتظر چه گوشی های 5G باشیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، راه اندازی شبکه 5G در برخی از کشورها نظیر انگلیس و آمریکا آغاز شده و قرار است ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، راه اندازی شبکه 5G در برخی از کشورها نظیر انگلیس و آمریکا آغاز شده و قرار است که در مقایسه با نسل پیشین سرعت قابل توجهی داشته باشد که در واقع بشر وارد دنیای جدیدی از فناوری و گوشی های همراه می شود. لیستی از انواع گوشی های هوشمندی 5G که در سال جاری عرضه خواهد شد، در ذیل فراهم شده است. برندهای بزرگی نظیر سامسونگ، ال جی، هواوی و شیائومی در این حوزه گام برداشته و نام خود را به عنوان پیشگامان عرضه گوشی های 5G ثبت کردند.

هواوی میت X  و میت 20X

این گوشی های هواوی برای بازار انگلیس در نظر گرفته شده اند و قرار است که نسخه تاشونده آن در پایان سال جاری روانه بازار شود.

 هواوی میت 20 ایکس 5G  مجهز به یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی است و ظرفیت باتری آن در مقایسه با ظرفیت باتری هواوی میت 20 ایکس حدود 800 میلی‌آمپر ساعت کمتر است.

ال جی V50 ThinQ

پیش بینی می شود که سری گوشی های V ال جی از این پس براساس فناوری 5G طراحی شود و لازم به ذکر است که از باتری 4000 میلی آمپری بهره می برد.

گوشی های موتو 5G

گوشی موتورولا موتو Z3 دارای 5G Moto Mod است و درحال حاضر به بازار آمریکا عرضه می شود.

   وان پلاس سون پرو 5G

این گوشی در واقع نسخه 5G مدل وان پلاس سون پرو است که تمام ویژگی های خود را به جز فناوری 5G از وان پلاس سون پرو به ارث برده است.

اوپو رنو 5G

شرکت اوپو در واقع شرکت خواهر گروه وان پلاس است که به همین جهت، این گوشی براساس پلت فرم اسنپ دراگون 855 طراحی شده و مجهز به صفحه نمایشگر 6.6 اینچی است.

سامسونگ اس 10 5G و گلکسی فولد

 تست و بررسی سرعت گوشی گلکسی اس 10 5G حاکی از آن است که سرعت این اسمارت فون در هنگام دانلود و آپلود اطلاعات بسیار عالی و امیداور کننده بوده است و یکی از خبرنگاران توانسته بازی PUBG را به صورت کامل تنها در ۲۶ ثانیه از فروشگاه پلی استور دانلود کند.

سونی ایکسپریا 5G

اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات این گوشی منتشر نشده و تنها می توان گفت که از مودم X50 5G و چیپ ست اسنپ دراگون 855 استفاده می کند.

ویوو 5G

شرکت ویوو تنها از توسعه فناوری 5G در گوشی های خود خبر داده و برای اطلاعات بیشتر باید تا رونمایی آن منتظر ماند.

شیائومی می میکس 3 5G

این محصول شیائومی در کنگره جهانی موبایل رسما معرفی شد و از مشخصات آن می توان به صفحه نمایشگر 6.39 اینچی 2,340 x 1,080 FHD+ AMOLED و پلتفرم اسنپ دراگون 855 اشاره کرد.

شیائومی می میکس 3 5G از 23 مه با قیمت 599 یورو در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

گوشی ZTE Axon pro 5G

شرکت ZTE فعالیت گسترده ای در بازار اروپا دارد اما قرار است که این گوشی به بازار چین نیز عرضه شود. از قابلیت های آن می توان از صفحه نمایشگر 6.47 اینچی و چیپ ست اسنپ دراگون 855 کوالکام نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟