سایر خبرها

کمپانی هواوی گوشی میت 20 ایکس 5G را رسما معرفی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هواوی به تازگی گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس 5G را که نسخه‌ای از گوشی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هواوی به تازگی گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس 5G را که نسخه‌ای از گوشی میت 20 ایکس اصلی است به طور رسمی معرفی کرده است.

گوشی هوشمند میت 20 ایکس اصلی در آذر ماه سال گذشته توسط کمپانی هواوی معرفی شد اما این کمپانی اکنون نیز از نسخه 5G آن یعنی هواوی میت 20 ایکس 5G رونمایی کرده است. همانطور که از نام هواوی میت 20 ایکس 5G پیداست، بارزترین تغییری که بین این دیوایس با میت 20 ایکس وجود دارد، برخورداری از فناوری 5G است. البته تفاوت عمده دیگری هم بین این دو دیوایس وجود دارد که شامل کاهش ظرفیت باتری میت 20 ایکس 5G نسبت به میت 20 ایکس است. چراکه هواوی میت 20 ایکس 5G دارای یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی است از این‌رو ظرفیت باتری آن نسبت به ظرفیت باتری هواوی میت 20 ایکس حدود 800 میلی‌آمپر ساعت کمتر است. البته باتری گوشی هواوی میت 20 ایکس 5G از فناوری شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می‌کند.

چیپستی که در هواوی میت 20 ایکس 5G مورد استفاده قرار گرفته، شامل چیپست کایرین 980 بوده که این چیپست از اولین چیپ 7 نانومتری 5G مولتی مد دنیا که Balong 5000 نام دارد برخوردار است.

گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس 5G همراه با یک استایلوس M-Pen که از ۴۰۹۶ سطح فشار پشتیبانی می‌کند عرضه می‌شود البته بر اساس گفته‌های کمپانی هواوی کاربران باید این استایلوس را به صورت جداگانه خریداری کنند.

سایر مشخصات گوشی هوشمند هواوی میت 20 ایکس 5G به غیر از پشتیبانی این گوشی هوشمند از فناوری 5G و کاهش ظرفیت باتری، مشابه مشخصات گوشی هواوی میت 20 ایکس است. بنابراین این دیوایس نیز مانند هواوی میت 20 ایکس از دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8، حسگر الترا واید بیست مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 و زوم اپتیکال پنج برابری برخوردار است.

از دیگر مشخصات این دیوایس می‌توان به نمایشگر ۷.۲ اینچی تاچ و سیستم‌عامل پیش‌فرض  اندروید ۹ پای با پوسته  EMUI 9  اشاره کرد. قیمت این گوشی هوشمند 999 پوند بوده که قرار است در رنگ‌ سبز زمردی به زودی وارد بازار انگلستان شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟