اخبار لوازم خانگی

امسال شاهد یک افزایش ۲۰درصدی در قیمت لوازم خانگی هستیم

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد گفت: با توجه به تحریم ها در حال حاضر بازار تقریبا از ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشهد گفت: با توجه به تحریم ها در حال حاضر بازار تقریبا از کالاهای خارجی کم و خالی شده است البته این قضیه کاملا موقتی است و طبق اخبار ما کالاهای خارجی از طریق بندر عباس وارد کشور شده و در تیر ماه روانه بازار می شود.

تکتم بهاردوست: اتفاقاتی که در چند ماه گذشته در اقتصاد ایران رخ داد باعث شد تا نه تنها بازار دچار تکان و افت و خیز شود، بلکه اتفاقاتی را رقم زد که برای خیلی‌ها چندان منطقی به نظر نمی رسد  یکی از این اتفاقات گرانی اجناس در بازار لوازم خانگی است. بالارفتن قیمت دلار تا ممنوعیت واردات ماجراهایی را رقم زد که به گرانی قیمت خرید لوازم خانگی انجامید.

در همین رابطه رضا رزقیان مقدم رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم خانگی مشهد گفت:هر اجناس در فروشگاه ها به قیمت مصوب ارائه می شود ولی به علت پایین بودن قدرت خرید مردم که اکثرا هم زوج های جوان هستند این بازار راکد ترین روزهای خود را می گذراند. با این همه اما ما امسال شاهد یک افزایش ۲۰درصدی در قیمت لوازم خانگی هستیم. که این افزایش قیمت ها توسط خود شرکت ها ابلاغ شده است که همه این مجوزها را از سازمان صنعت و معدن می گیرند و دلیلش هم این است که به هر شکل آنها هم مجبورند حقوق پرسنلشان و هزینه حمل و نقل را بپردازند.

وی در توضیح اجناس عرضه شده در بازار لوازم خانگی  ادامه داد: با وجود رکودی که در حال حاضر بازار لوازم خانگی دارد من معتقدم نسبت به دیگر اجناس چندان افزایش قیمتی نداشته است. با توجه به تحریم ها در حال حاضر بازار تقریبا از کالاهای خارجی کم و خالی شده است البته این قضیه کاملا موقتی است و طبق اخبار ما کالاهای خارجی از طریق بندر عباس وارد کشور شده و در تیر ماه روانه بازار می شود.

رزقیان گفت: خدمات قابل توجه کالاهای ایرانی باعث شده است که مردم از کالاهای ایرانی که در حال حاضر ۷۵درصد از اجناس بازار را پرکرده است و تنها ۲۰ درصد از بازار در اختیار لوازم خارجی است ولی جای خوشحالی است که مردم همچنان از کالای ایرانی به خوبی استقبال می کنند کالاهایی که توان رقابت با بهترین های کالاهای خارجی را دارد./قدس آنلاین

انتهای خبر/

نظر شما چیست؟