اخبار لوازم خانگی

کشف یک میلیارد و 160 میلیون ریال کالا و لوازم خانگی قاچاق

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک میلیارد و 160 ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف یک میلیارد و 160 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان ایذه خبر داد.

سرهنگ”سید محمد صالحی” ضمن تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی ایذه با تحقیقات تخصصی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
سرهنگ صالحی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایذه با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از خودروی توقیفی 48 دستگاه پنکه ایستاده رطوبت ساز، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه ماشین لباسشویی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق کشف شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مخل تولید ملی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، از این رو تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد./پایگاه خبری پلیس ایران
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟