فناوری

وان پلاس 3 و وان پلاس 3T بروزرسانی اندروید پای را دریافت کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وان پلاس که این روزها به شدت درگیر معرفی جدید پرچمدار خودش با نام وان پلاس 7 ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وان پلاس که این روزها به شدت درگیر معرفی جدید پرچمدار خودش با نام وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو بوده، برنامه های تعیین شده خودش را برای پشتیبانی کردن از گوشی های هوشمند دیگرش را متوقف نکرده و در همین راستا ساعاتی پیش، اندروید پای 9.0 را برای گوشی های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T کرد که شامل پچ امنیتی ماه آوریل گوگل نیز می شود. این اتفاق درحالی رخ می دهد که در ماه آوریل 2019 این برند چینی یک نسخه بتا از جدیدترین نسخه اندروید برای این گوشی ها عرضه کرده بود.

این بسته ارائه شده برای این گوشی های هوشمند تنها شامل پچ امنیتی و نسخه پای از اندروید نبوده و کاربران استفاده کننده از محصولت نام برده شده می توانند با دانلود و نصب این بسته از رابط کاربری مخصوص وان پلاس OxygenOS 9.0.2 نیز بهره مند شوند. این رابط کاربری جدید به شما امکان شخصی سازی حالت Do Not Disturb، پشتیبانی از Google Duo در بخش تماس ها و پشتیبانی از گوگل لنز در اپلیکیشن دوربین را خواهد داد.

برخی از کاربران وان پلاس 3 و وان پلاس 3T تعدادی از باگ های موجود در این گوشی ها را به وان پلاس گزارش داده بودند که با استفاده کردن از این بسته بروزرسانی می توانند تمامی باگ های موجود را رفع کرده و از بهبود عملکرد پیش آمده لذت ببرند. همچنین خبر خوب برای افراد علاقه مند به بازی کردن نیز، اضافه شدن حالت Gaming Mode 3.0 به منظور تجربه گیمینگ است.

لحظات پیش تعدادی از کاربران استفاده کننده از این گوشی های هوشمند توانستند که به صورت OTA، این بسته بروزرسانی را دریافت کنند. گفتنی است که در طی روزهای آینده تعداد بیشتری از افراد شاهد ارائه پیغام آپدیت بر روی گوشی ها خواهند بود. البته که طبق تجربیات گذشته می توان انتظار داشت که درصورت وجود باگ های زیاد در این نسخه از سیستم عامل، وان پلاس پروسه بروزرسانی از تلفن های همراه را متوقف سازد.

اگرچه شاید ارائه نسخه پای از اندروید برای این گوشی ها کمی دیر باشد، ولی لازم به ذکر است که با درنظر گرفتن اندروید پای، این سومی نسخه رسمی از اندروید می باشد که وان پلاس 3 و وان پلاس 3T دریافت کرده اند. این محصولات ابتدا به صورت پیش فرض با اندروید مارشملو روانه بازار شده بودند که در سال های بعدی اندروید نوقا و اوریو را نیز توانستند که دریافت کنند. شایان به ذکر است که وان پلاس 3 دارای پردازنده اسنپ دراگون 820 بوده و نسخه 3T از این گوشی نیز تراشه اسنپ دراگون 821 را برای پردازش اطلاعات برگزیده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟