اخبار لوازم خانگی

جارو شارژی رویدمی اف 8 مناسب خانه های کوچک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو شارژی‌های زیادی به بازار عرضه شده که از آن‌ها می‌توان به عنوان یک ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارو شارژی‌های زیادی به بازار عرضه شده که از آن‌ها می‌توان به عنوان یک جاروی دم دستی برای زدودن گردو خاک در حجمی کم استفاده کرد. از این رو جارو شارژی بنام رویدمی F8 معرفی شده است که این محصول جایزه طراحی رد دات را در سال 2018 کسب کرد.

جارو شارژی رویدمی F8 دارای وزن سبک و در عین حال طراحی فوق العاده است. این جارو شارژی از یک برنامه برای گوشی هوشمند برخوردار بوده که وضعیت باتری، ظرفیت فیلتر و خالی کردن سطل از طریق بلوتوث را بررسی می کند. جاروشارژی رویدمی F8 شامل یک سیستم تصفیه چهار لایه برای کمک به تصفیه هوا است.

باتری این محصول در حالت استاندارد 50 دقیقه قابل استفاده است. جاروشارژی عصایی یاد شده کارکردی بی سیم با قدرت توان مکش بالا به کاربران خود ارائه می دهد.

از دیگر قابلیت های این جارو می توان به برس آن برای تمیزکردن فرش، موتور قوی برای تمیز کردن عمیق سطوح مختلف و همچنین نیز یک چراغ برای روشنایی مسیر اشاره کرد.

قابل ذکر است، این جاروی عصایی قابل استفاده در اتومبیل است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟