اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در ملارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان، ازکشف لوازم خانگی و 4 دستگاه لیفتراک قاچاق در شهرستان ملارد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان، ازکشف لوازم خانگی و 4 دستگاه لیفتراک قاچاق در شهرستان ملارد خبر داد.

سردار “محسن خانچرلی” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپو لوازم خانگی در شهرستان ملارد، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار دپو لوازم خانگی شده و پس از هماهنگی قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه وارد محل شده و به بررسی آنجا پرداختند.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی از انبار موفق به کشف 10 دستگاه یخچال ساید خارجی، 40 عدد توالت فرنگی، 77 دستگاه فن کوئل، 10 دستگاه کباب پز، 27 دستگاه قطعات آسانسور، 35 عدد روشویی و 4 دستگاه لیفتراک خارجی فاقد هرگونه مدارک شدند .
سردار خانچرلی با اشاره به اینکه ارزش این کالاها توسط کارشناسان 8 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این راستا 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان گفت: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم .

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • تينوش | 11 خرداد 1398 در 11:54 ق.ظ

    اين عوامل انقلابى فعال ، وقت گراميشون رو چرا صرف قاچاقچيا بزرگ و عاملين فساد نمى كنن. ١٠ تا يخچال و ٢٠ تا … ٣٠ تا….
    كه قاچاق نيست. ٨ ميليارد كه پولى نيست. دكل نفتى غيب ميشه. پولهاى كلان توسط قاچاقچيا از اين مملكت خارج ميشه هيچ كسى نيست جلوشون رو بگيره .
    حالا اينا مى رن دنبال نخود سيا و با اين اخباراى فيك و الكى، مى خوان بگن ما با قاچاق مبارزه مى كنيم