اخبار لوازم خانگی

افزایش پیامک‌های تبلیغاتی بازارچه مرزی بانه در زمینه عرضه کولرگازی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برای اکثر افرادی که تلفن همراه دارند، پیامک عرضه محصولات بازارچه‌های مرزی به خصوص ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برای اکثر افرادی که تلفن همراه دارند، پیامک عرضه محصولات بازارچه‌های مرزی به خصوص کولرگازی ارسال می‌شود که جای سوال دارد قیمت این محصولات و خدمات پس از فروش آن‌ها چگونه تعیین و ارائه می‌شود.

در سال‌های اخیر یکی از بازارهای مرزی که نقش قابل توجهی در اقتصاد خانواده‌های ایرانی ایفا می‌کند بازار مرزی بانه است، شاید بسیاری از افراد به این بازار سفر نکرده‌اند اما حداقل چند باری نام آن را شنیده‌اند و پیامک‌های تبلیغاتی در زمینه عرضه محصولات از مرز بانه را بارها و بارها دریافت کرده‌اند.

در روزهای اخیر که به فصل گرم سال نزدیک‌تر می‌شویم حجم پیامک‌های تبلیغاتی بازارچه مرزی بانه در زمینه عرضه کولرگازی افزایش یافته است، این افزایش حجم انتشار پیامک‌های تبلیغاتی در حالی به ثبت رسیده که از سال گذشته با رشد نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی قیمت انواع محصولات همچون کولرگازی روند صعودی به خود گرفت و حتی ممنوعیت وارد این محصولات در برهه‌ای از زمان میزان عرضه را با کاهش و قیمت را با افزایش دوباره مواجه کرد.

تماس با یکی از افرادی که پیامک فروش کولرگازی به صورت گسترده منتشر کرده بود حکایت از آن دارد که این فرد سه برند برای عرضه دارد که مدعی است هر سه برند تولید یا از قطعات تولیدی کشور مادر است.

این فروشنده خانم مدعی آن است که برای خرید این برندها باید در تهران ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بیشتر هزینه کرد. او در رابطه با نصب و خدمات پس از فروش نام یک شرکت در تهران را اعلام می‌کند و مدعی است این شرکت فرآیند نصب و ارائه خدمات پس از فروش را انجام می‌دهد.

در رابطه با صحت و فعالیت مجاز این شرکت علی جمالی – رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه و لباسشویی – گفت: ۹۰ درصد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش و گارانتی در حوزه تعمیرات لوازم صنایع برودتی تهویه مطبوع که به ارائه خدمات محصولات وارداتی خارج از شبکه شرکت‌های واردکننده مجاز فعالیت می‌کنند، قانونی و مورد تائید نیستند.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بنابر قانون و منطق صنفی، گارانتی و خدمات پس از فروش باید از سوی شرکت واردکننده یا تولیدکننده ارائه شود، در حال حاضر به دلیل وجود کارتهای گارانتی تقلبی مشکلات بسیاری در این صنف برای مشتریان و فروشندگان ایجاد شده است.

جمالی خاطرنشان کرد: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش باید دارای پشتیبانی اقتصادی قوی و قابل قبولی باشند تا با گذر زمان مشکلی در تأمین قطعات و ارائه خدمات رخ ندهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟