اخبار لوازم خانگی

۶۰۳ میلیون تومان برای تهیه هزار و ۵۵۸ قلم لوازم خانگی ضروری مورد نیاز مددجویان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی ۶۰۳ میلیون تومان برای تهیه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی ۶۰۳ میلیون تومان برای تهیه هزار و ۵۵۸ قلم لوازم خانگی ضروری مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در استان زنجان در سال گذشته هزینه شده است.

هدایت صفری، مدیرکلکمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه خدمات این نهاد بر اساس نیازسنجی انجام‌شده به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: طبق نیازسنجی انجام شده هزار و ۵۵۸ قلم لوازم خانگی ضروری مورد نیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته به ویژه مناطق محروم این استان تهیه و به آن‌ها تحویل شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه لوازم خانگی تهیه شده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته شامل یخچال، بخاری، اجاق گاز، فرش، موکت، تلویزیون و کولر بوده است، افزود: به همین منظور از محل منابع داخلی کمیته امداد و هم افزایی آن با کمک‌های مردمی حدود ۶۰۳ میلیون تومان در سال گذشته هزینه شده است.
صفری ادامه داد: از مجموع هزینه‌های انجام شده برای تهیه لوازم خانگی ضروری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته ۳۱۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد و ۲۹۳ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی بوده است.
انتهای پیام/

نظر شما چیست؟