فناوری

شارژ سریع 100 واتی با تراشه جدید پاور سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی دو تراشه کنترل کننده برق مبتنی بر USB C در شرکت سامسونگ طراحی و تولید ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به تازگی دو تراشه کنترل کننده برق مبتنی بر USB C در شرکت سامسونگ طراحی و تولید شد. این چیپست ها تحت عناوین MM101, SE8A می توانند 100 وات را در گوشی باتری تامین کنند. گلکسی S10 با شبکه ارتباط 5G می تواند تا 25 وات به صورت سریع شارژ شود.

می توان این چیپست را در موبایل ها، لپ تاپ ها و تبلت ها و مانیتورها جایگذاری کرد. تراشه SE8A به مرحله تولید انبوه رسیده و مشتریان هم در مورد MM101 پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح خواهند کرد.

تراشه SEA به گونه ای ساخته شده که می توان برق را کنترل کرد و تا تراشه به هنگام قطع و وصل برق نسوزد. در نتیجه می توان برخی امکانات امنیتی مثل کلید امنیتی را ذخیره کرد و دستگاه را کدگذاری کرد تا امنیت بیشتری داشته باشد. می توان از USB C در تراشه SE8A استفاده کرد و نرم افزارها امنیت بیشتری خواهند داشت در نهایت مانع بزرگی نسبت به هک دستگاه به هنگام شارژ دستگاه است.

گوشی گلکسی S10 فقط یک چهارم از انرژی برق را مصرف می کند.

در تراشه MM101 می توان دستگاه را کدگذاری کرد. شما می توانید دستگاه خود را نسبت به رطوبت ایمن کنید. هر دو تراشه مانع سوخت دستگاه در ولتاژهای بالا خواهند شد. دستگاه با USB می تواند خیلی سریع شاژر شود و کمترین مصرف برق را خواهد داشت. کلیه تراشه را می توان با نرم افزار E flash بروز رسانی کرد.

آن چه مشخص است شرکت سامسونگ در نظر دارد که میزان مصرف برق را در کلیه گوشی ها کاهش دهد تا کاربران بتوانند به مدت زمان طولانی با آن کار کنند و بدین ترتیب باتری به مدت زمان طولانی کار خواهد کرد و دیر وقت انرژی دستگاه خالی خواهد شد و در نهایت کاربر نسبت به گوشی خود رضایت خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟