اخبار لوازم خانگی

سامسونگ خط تولید ماشین لباسشویی و خشک کن خود را توسعه می دهد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ سه ماشین لباسشویی و دو خشک کن جدید خود را با ظرفیت بالا، طراحی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ سه ماشین لباسشویی و دو خشک کن جدید خود را با ظرفیت بالا، طراحی متفاوت و فناوری پیشرفته توسعه داده است.

فناوری کوییک درایو زمان شستشو را تا ۵۰ درصد و مصرف انرژی را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد. یک مدل 8.5 کیلوگرم به رنگ مشکی مطابق با خشک کن 9 کیلوگرمی، یک مدل 8.5 کیلوگرمی سفید و همچنین یک ماشین لباسشویی 16 کیلوگرم ظرفیت بالا مطابق با خشک کن 10 کیلوگرمی عرضه کرده است.

برای استفاده از مدل های جدید ماشین لباسشویی  یک اپلیکیشن اختصاصی توسط سامسونگ طراحی و ارائه شده که با نام Q-rator SmartThings  شناخته می‌شود. این اپلیکیشن که هم برای گوشی‌های اندروید و هم iOS عرضه شده، با استفاده از اطلاعات وارده توسط کاربر بهترین چرخه و شیوه شستشو را انتخاب کرده تا بالاترین سطح کارایی و کیفیت حاصل شود.

یکی دیگر از ویژگی های این ماشین لباسشویی درب AddWash است که کاربر می تواند در حین شستشو لباس جامانده را به آن اضافه کند.

قابل ذکر است، مدل 8 کیلوگرمی کوییک درایو 2499 دلار و 10 کیلو گرمی 3399 دلار در بازار استرالیا به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟