اخبار لوازم خانگی

هفدهمین نمایشگاه بین المللی سینمای خانگی و دوربین های دیجیتال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این نمایشگاه جدیدترین دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری، تصویربرداری هوایی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این نمایشگاه جدیدترین دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری، تصویربرداری هوایی و استابلایزرهای تصویربرداری، ماشین های اداری، قطعات و لوازم دوربین، فیلم و ذخیره های دیجیتالی، نرم افزارها و پردازش عکاسی، لوازم تصویربرداری دیجیتالی، تصویربرداری متحرک، سینمای خانگی، تکنولوژی اسلاید، خدمات تصویری و انواع پروژکتور و اسکنر، دوربین های مداربسته و نوت بوک به نمایش گذارده می شود.

همچنین شرکت کنندگان در این نمایشگاه می توانند با گروه وسیعی از لوازم صوتی و تصویری حرفه ای مانند تجهیزات سینمائی، سیستم های ضبط و پخش صدا و تصویربرداری و سیستم های نوردهی، تجهیزات استودیوهای عکاسی، تصویربرداری دیجیتالی، چاپ در قطعات بزرگ، لابراتوارهای ظهور معمولی و مینی لب، پروژکتورهای ویدئوئی، تکنولوژی کنترل و شبکه، میکس و مونتاژ فیلم و دستگاه های بزرگ چاپ عکس روبرو شوند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقاء دانش و کیفیت خدمات و بهره گیری از دانش روز جهان به منظور دستیابی هرچه بیشتر به استقلال و توسعه فناوری و زیرساخت های صنایع عکاسی و تصویربرداری ایران با رویکرد بومی سازی تولید ابزار و تجهیزات عکاسی و تصویربرداری در داخل کشور و کمک به رونق تولید عنوان شده است.

همچنین در این نمایشگاه کارهای منتخب در زمینه ” عکاسی هدفمند ” در قالب یک نمایشگاه عکس با عنوان” گالری دیداری دیجیتالی” همزمان با برگزاری نمایشگاه برپا خواهد شد./شبکه خبر

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟