فناوری

شرکت موزیلا چه تحولاتی در نسل جدید فایرفاکس اعمال کرده است؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شركت موزيلا اين بار نسبت به گذشته قوي تر ظاهر شد. لوگوي مرورگر فايركس تغيير ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شركت موزيلا اين بار نسبت به گذشته قوي تر ظاهر شد. لوگوي مرورگر فايركس تغيير كرده و جذاب تر شده است. تغيير لوگو از گذشته در صدر برنامه هاي مهندسان اين شركت قرار داشت و بالاخره بعد از فراز و نشيب هاي زياد، بالاخره لوگوي جديد شركت معرفي شد.

تغيير لوگو فقط به مرورگر فايركس ختم نمي شود، بلكه اين شركت لوگوي همه محصولات خود را  در يك حركت نمادين تغيير داده است. تغيير لوگو نشانگر تلاش و كوشش مهندسان شركت موزيلا در بسياري از زمينه هاست و بيشتر به كره زميني شباهت دارد كه آتش گرفته و احاطه كردن كره زمين توسط روباه كنار گذاشته شد.

مهندسان اين شركت از ماه ژوئيه سال گذشته تغيير لوگو را مدنظر داشتند و لوگوي تغيير يافته نشانگر محصولات شركت موزيلاست و روباهي كه كره زمين را در بر گرفته كنار گذاشته شد تا شركت موزيلا بيشتر به مردم شناسانده شود.

لوگوي جديد كاملا تغيير كرده و مي توان براي همه محصولات شركت موزيلا از آن استفاده كرد. قرار است كه تا پاييز امسال نسخه اعتباري فايرفاكس عرضه شود و مشخص شده كه نسخه اعتباري در مقايسه با نسخه رايگان بهتر عمل مي كند. اضافه شدن قابليت  VPN وذخيره كلادينگ موجب خاص و ممتاز شدن نسخه اعتباري نسبت نسخه رايگان است و برخي افراد و شركت ها مي توانند با پرداخت مبلغ از قابليت ها و امكانات آن استفاده كنند.

نسخه اعتباري ايمن بوده و براي برخي كه نسبت به درز اطلاعات خود حساسيت دارند توصيه مي شود. البته به طور يقين امكانات و قابليت هاي ديگري هم به نسخه اعتباري اضافه شده و بهتر شده است. امروزه اكثر كاربران نسبت به حفظ اطلاعات شخصي خود حساسيت دارند بنابراين مي توانند با پرداخت مبلغي اين نسخه را تهيه كرده و از آن براي كارهاي خود استفاده كنند و نسبت به ورود هكرها به سيستم خود نگراني نداشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟