اخبار لوازم خانگی

توزیع ۷۸۲ پکیج لوازم خانگی بین سیل زدگان دشت آزادگان و هویزه

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، “بنیاد برکت احساس” زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام، ۷۸۲ پکیج لوازم خانگی را ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، “بنیاد برکت احساس” زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام، ۷۸۲ پکیج لوازم خانگی را بین مردم سیل زده مناطق دشت آزادگان و هویزه در غرب خوزستان توزیع کرد.

علی جمال پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پکیج برای هر خانوار، شامل هفت قلم کالا است که در چند روز گذشته بین مردم سیل زده این مناطق توزیع شد.
وی ادامه داد: در این مرحله یخچال، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و پتو در مجموع پنج هزار قلم روز یکشنبه بین مردم سیل زده این مناطق توزیع شد.
مسئول گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: در مرحله دوم کمک‌ها نیز ۶۰۰ پکیج لوازم خانگی بین مردم این مناطق توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: در مجموع حدود یک هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی لوازم خانگی برای این مناطق پیش بینی شده که ارزش این اقلام هر یک یکصد میلیون ریال است.
جمالپور گفت: گروه‌های جهادی در زمینه توزیع این اقلام، همچنان در مناطق سیل زده حضوری فعال دارند.
وی ادامه داد: این اقلام بر اساس اسامی ثبت شده توسط فرمانداری‌های و ائمه جمعه این شهرستان‌ها بین مردم سیل زده دشت آزادگان و هویزه توزیع می‌شود.
پیش از این نیز در ۲۴ خرداد ۶۰۰ پکیج لوازم خانگی هر یک به ارزش ۵۰ میلیون ریال توسط بنیاد برکت احسان ستاد اجرایی فرمان امام در شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان توزیع شده بود.
سیل فروردین در خوزستان که تا ادریبهشت ادامه یافت، بسیاری از نقاط حاشیه‌ای رودخانه‌های دز، کرخه و کارون را در بر گرفت و خسارات سنگینی به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی و زیرساخت‌های این مناطق وارد کرد.

رودخانه کرخه و انشعابات آن در چند شهرستان خوزستان از جمله حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه جاری است./ایرنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟