اخبار لوازم خانگی

هیچ تغییری در کیفیت قطعات وارد شده صورت نگرفته است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس اتحادیه لوازم خانگی درباره بازگشت قطعات کره‌ای به ایران گفت: بر اساس ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس اتحادیه لوازم خانگی درباره بازگشت قطعات کره‌ای به ایران گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با دو شرکت تولیدکننده محصولات ال جی و سامسونگ کرده‌ایم، قطعات لوازم خانگی کره‌ای وارد گمرکات کشور شده است.

مرتضی میری درباره جزییات از سرگیری واردات قطعات لوازم خانگی از کره توضیح داد: طبق صحبتی که با دو شرکت تولیدکننده محصولات ال جی و سامسونگ مبنی بر علت کاهش تولید داشتیم، انتقال ارز به این کشور صورت گرفته و مشکلی در واردات قطعه نیست، همچنین برخی از این قطعات در حال حاضر وارد گمرکات کشور شده‌اند.

او ادامه داد: به غیر از قطعاتی که از کره وارد شده، یک تعداد قطعه با کیفیت بالا نیز از چین برای تولید برندی غیر از ال جی و سامسونگ وارد کشور شده و آماده تولید هستند.

میری درباره کیفیت این قطعات تاکید کرد: هیچ تغییری در کیفیت قطعات وارد شده صورت نگرفته و نگرانی از بابت واردات قطعات درجه پایین برای این دو برند وجود ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، رییس اتحادیه لوازم خانگی همچنین با اشاره به قیمت این دو برند بعد از تولید مجدد اظهار کرد: قیمت این محصولات بر مبنای ارز نیمایی است و با توجه به عدم تغییر این نرخ، در حال حاضر انتظار کاهش و یا افزایش بهای لوازم خانگی وارداتی را نداریم.

به گفته میری، واردات قطعه از کره بیش از این که در گرو مشکلات انتقال ارز باشد، با بد عهدی این کشور و سوق پیدا کردن به سمت آمریکا با چالش رو به رو شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟