اخبار لوازم خانگی

سامسونگ و ال جی به دنبال تسخیر بازار لوازم خانگی هند وژاپن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو غول کره ی جنوبی، ال جی و سامسونگ به دنبال حضور گسترده تر در بازارهای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دو غول کره ی جنوبی، ال جی و سامسونگ به دنبال حضور گسترده تر در بازارهای جهانی هستند و به همین منظور شرکت سامسونگ قصد دارد تا لوازم خانگی پریمیوم خود را به بازار هند عرضه کند و این در حالی است که ال جی بازار سومین اقتصاد بزرگ جهان یعنی ژاپن را مورد هدف قرار داده است.

این دو تولید کننده بزرگ در بازارهای آمریکا، اروپا و کره جنوبی فعالیت گسترده ای دارند و باتوجه به این که لوازم خانگی های لوکس آن ها به راحتی در کشورهای مذکور خریداری می شود، قصد دارند تا این فرصت را برای سایر کشورها نظیر ژاپن و هند فراهم کنند.

سامسونگ به تازگی از رونمایی تلویزیون QLED 8K در فروشگاه لوکس خود در دهلی نو خبرداده است.

این برند چشم بادامی در حال حاضر تلویزیون های 8K خود را به 10 کشور جهان عرضه می کند و با توجه به تقاضای بالا در سایر نقاط جهان، قصد دارد تا در سال 2019 این میزان را به 60 کشور از جمله بازارهای هند، خاورمیانه و آمریکای لاتین ارتقا دهد.

یکی از مقامات رسمی سامسونگ در این خصوص عنوان کرد: «کشورهند بیش از 1.3 میلیارد نفر جمعیت دارد و گزارشات ما حاکی از آن است که تمایل مشتریان برای خرید تلویزیون های با کیفیت روز به روز بیشتر می شود.»

وی در ادامه افزود، «سامسونگ برای 13 سال متوالی است که جایگاه نخست بازار تلویزیون هند را به خود اختصاص داده و با ورود نسخه های 8K می تواند جایگاه خود را تثبیت کند.»

ال جی نیز از عرضه لوازم خانگی لوکس و باکیفیت خود تحت عنوان برند سیگنچر به بازار ژاپن خبر داده است و مراسمی برای معرفی محصولات خانگی سیگنچر خود با حضور اصحاب رسانه، در توکیو برگزار کرد.

سخنگوی ال جی عنوان کرد: «شرکت ما قصد دارد تا یخچال فریزر، ماشین لباسشویی و تلویزیون های خود را تحت عنوان سیگنچر روانه بازار ژاپن کند.»

وی در پایان اظهار کرد: «مشتریان ژاپنی همواره به محصولات خانگی ما وفادار بوده اند و معرفی محصولات سیگنچر ال جی می تواند قدرت این برند را در بازار ژاپن تقویت کند.»

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟