اخبار لوازم خانگی

نسخه لاکچری تلویزیون The Wall سامسونگ در اینفوکام 2019 رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه اینفوکام 2019 در شهر اورلاندو، از نسخه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه اینفوکام 2019 در شهر اورلاندو، از نسخه لاکچری تلویزیون The Luxury Wall خود رونمایی کرد. نسخه جدید تلویزیون وال یک نمایشگر ماژولار LED است که می‎تواند در هر اندازه و نسبتی تولید شده و برای زیبایی هرچه بیشتر فضای نشیمن خانه استفاده شود. نسخه لاکچری وال تجربه تماشای فراگیر را به سطح جدیدی رسانده و کیفیت تصویر فوق العاده‎ای را در فضای راحت خانه در اختیار شما قرار می‌دهد.

در کنار رونمایی از این محصول، شرکت سامسونگ نوآوری‎های نمایشی دیگری مانند MagicINFO 7 مجهز به فناوری تحلیل با استفاده از هوش مصنوعی و همینطور نسخه جدید نمایشگر تعاملی Flip در اندازه 65 اینچی و نمایشگرهای دیجیتالی ساینیج QLED 8K خود را هم در همین نمایشگاه عرضه خواهد کرد.

وال لاکچری: عظمت در نشیمن خانه شما

تلویزیون وال لاکچری یک نمایشگر عظیم Micro LED با فرمت ماژولار است که حتی برای روشن‎ترین بخش‏های فضاهای مسکونی هم کاملا مناسب است. این تلویزیون در اندازه‎ها و نسبت‎های مختلف از 73 اینچ با کیفیت 2K تا 292 اینچ با کیفیت 8K قابلیت تغییر و تنظیم دارد. صفحه وال لاکچری کمتر از 30 میلی‎متر ضخامت داشته و با توجه به طراحی بدون حاشیه و وجود چند قاب قابل تنظیم متناسب با دکور خانه، امکان سازگار کردن آن با هرگونه دکوراسیونی کاملا وجود دارد.

این محصول قرار است از ماه آینده میلادی در بازارهای جهانی عرضه شود. طراحی وال لاکچری بر اساس تحقیقات روی سبک زندگی و ترجیحات جامعه هدف این محصول انجام شده و از موضوع کیفیت تصویر فراتر رفته و تجربه‎ای کاملا شخصی‎سازی شده از تلویزیون را در اختیار کاربر قرار می‎دهد. LEDهای بکار رفته در این تلویزیون 100 هزار ساعت عمر مفید دارند و به این ترتیب می‎توان گفت تلویزیون وال لاکچری با این دید طراحی شده که هرگز خاموش نشود بلکه تبدیل به بخشی از نقش و نگار روی دیوار خانه کاربر متناسب با خواست و شرایط روحی او شود. حالت Ambient این تلویزیون می‎تواند انواع آثار هنری از نقاشی، عکس و فیلم را داخل قاب‎هایی سازگار با دکوراسیون خانه شما نمایش دهد.

وال لاکچری مجهز به موتور تصویر Quantum Processor Flex است که با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت تصویر را ارتقا می‎دهد. به این ترتیب کیفیت هر تصویر بصورت صحنه به صحنه و بدون توجه به فرمت منبع اصلی، بهینه سازی می‎شود. موتور Quantum Processor Flex با تحلیل میلیون‌ها داده تصویری و بصورت خودکار رزولوشن پایین منبع اصلی را تا حد رزولوشن تلویزیون شما بالا می‏آورد.

ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی، حداکثر روشنایی 2000 نیت با استفاده از فناوری Quantum HDR و نرخ بروزرسانی 120 هرتز در تلویزیون وال لاکچری باعث شده تا تجربه دیداری بسیار غنی و برتری را در اختیار کاربران قرار دهند. برای ایجاد بهترین کیفیت صدا در این محصول، سامسونگ با برندهای معتبری مانند Herman Luxury Audio و Steinway Lyngdorf همکاری داشته و در حوزه اتوماسیون خانگی نیز برندهایی مانند Control4, Crestron و Savant و در حوزه قابلیت‎های نظارت از راه دور برندهای Domotz, Ihiji و OrvC با سامسونگ همکاری داشتند.

سئوگ‎گی کیم معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید «در دوازده ماه گذشته ما از نزدیک روندهای طراحی داخلی و فناوری را دنبال کردیم تا مراحل طراحی محصول و توسعه وال لاکچری را متناسب با آنها پیش ببریم. هدف تولید محصولی بی‏مانند بود که با سبک زندگی و سلیقه کسانی همخوانی داشته باشد که به دنبال استثنایی‎ترین و عالی‎ترین تجربه دیداری هستند».

 

از اطلاعرسانی به تحلیلی از کسب و کار: MagicINFO7 با تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی

MagicINFO7 سامسونگ یک راهکار مدیریت دستگاه و محتوا است که برای همه انواع نمایشگرهای ساینیج طراحی شده و به شرکت‎ها امکان می‎دهد محتوای موردنظر خود را به راحتی در شبکه ساینیج ایجاد، زمان‎بندی و پخش کنند و بهترین اطلاعات تجاری را بصورت زنده و بر اساس جمع آوری‎ و تحلیل داده‎ها به دست آورند. این یک پلتفرم کاملا فراگیر است که می‎تواند تمامی نیازمندی‌های کسب و کار را برآورده کند.

بازار نمایشگرهای تجاری به سرعت در حال تغییر است و بسیاری از شرکت‎ها به دنبال محتوایی متناسب با این روند هستند. راهکار MagicINFO Analytics که متعلق به Brightics AI است نمایشگر را به پلتفرمی برای ارایه اطلاعات تجاری تبدیل می‎کند. به این ترتیب مالکان فروشگاه‎ها می‎توانند اطلاعات جشنواره‎ها و فروش‎های ویژه خود را بصورت زنده جمع‎آوری و تحلیل کنند و در عین حال با تحلیل ابرداده‎های فعالیت فروشگاه، بهترین محتوا را متناسب با نیازهای مشتریان روی نمایشگر نمایش دهند. سامسونگ در نمایشگاه اینفوکام 2019 یک فضای شبیه بازار ایجاد کرده است تا مزایای MagicINFO را به مراجعه کنندگان نمایش دهد.

نمایشگر تعاملی Flip 65 اینچی: جایی برای همفکری

بعد از موفقیت نسخه 55 اینچی نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ، این شرکت اکنون نسخه 65 اینچی آن را عرضه کرده است که به برگزاری نوآورانه‎تر و بهینه‎تر جلسات همفکری شرکت‎ها کمک می‏کند. مدل 65 اینچی که اولین بار در نمایشگاه اینفوکام 2019 رونمایی شده از ماه جولای به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

اندازه بزرگتر این مدل آن را برای اتاق جلسات بزرگ‎تر با تعداد شرکت‌کننده بیشتر مناسب می‎کند. در این مدل جدید سامسونگ از پایه دیواری بدون فاصله یا No Gap Wall Mount استفاده کرده است و در نتیجه در صورت نصب روی دیوار هیچ فاصله اضافی بین دیوار و محصول باقی نمی‎ماند.

محصول جدید سامسونگ با استفاده از قابلیت‌هایی مانند Note Layer و Merge to Roll تجربه‎ای کاملا دیجیتالی را در این محصول فراهم کرده و با توجه به استفاده از اندازه‎های مختلف برای قلم، به شما امکان می‏دهد تا هر شکلی را که می‏خواهید به راحت‌ترین و سریع‏ترین حالت روی این تخته نقاشی کنید. امکان استفاده از رنگ روغن و آب، کاربر می‏تواند سبک و متن متنوعی را در تصویر خود ایجاد کرده و با ترکیب رنگ‎ها نیز هرگونه رنگ مورنظر خود را ایجاد کند. قابلیت‎های ابری جدید مانند Office365، OneDrive، Remote Desktop و مدیریت از راه دور نیز امکان همفکری و همکاری اعضای جلسه از راه دور را فراهم می‎کند.

در جریان نمایشگاه اینفوکام 2019 همچنین سامسونگ با همکاری شرکت سیسکو از فاز بعدی همکاری‎های راهبردی خود برای بهبود فضای همفکری در فضای کار، رونمایی کردند. با تلفیق سری پیشرفته اسمارت ساینیج‎های QMR سامسونگ با کیفیت 4K UHD و فناوری Webex Room Kit Mini شرکت سیسکو، گروه‎ها و تیم‎هایی که در اتاق‎ها و ساختمان‎های متفاوت قرار دارند می‏توانند ارتباط ویدیویی با کیفیتی را با هم برقرار کنند. این کار که به روش Plug-and-Play انجام می‏شود کار را برای فضاهای کوچک تا شش نفر بسیار ساده می‏کند. در عین حال نسخه جدید Flip سامسونگ اولین نمایشگر تعاملی خواهد بود که با نسخه جدید فناوری Webex Room Kit شرکت سیسکو سازگاری دارد و به این ترتیب کسانی که در اتاق‌های جلسه متفاوت حضور دارند، می‌توانند از طریق ویدیو با هم ارتباط داشته باشند.

سری سرینیواسان، مدیرکل بخش دستگاه‎های Webex در شرکت سیسکو می‏گوید «همکاری میان دو شرکت برتر جهانی مانند سامسونگ و سیسکو می‏تواند فضای کاری را تغییر دهد. فناوری نمایشی سامسونگ در جهان بهترین است. تلفیق این نمایشگرها با Webex Room Kit Series شرکت سیسکو می‏تواند تجربه اتاق جلسه را برای تیم‎های پراکنده تغییر دهد».

هیوسونگ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ می‏گوید «همکاری مسئله اصلی در هر تجارت بزرگ است و مشارکت ما با سیسکو، برترین فناوری حوزه شبکه و ارتباطات مخابراتی، می‌تواند فضای کاری را متحول کند. بسیار علاقه‎مندیم تا در همکاری با سیسکو به نوآوری در حوزه همکاری‌های تجاری، ادامه دهیم».

نمایشگر ساینیج QLED 8K: بالاترین کیفیت تصویر موجود در بازار ساینیجها

پس از رونمایی از نمایشگر ساینیج QLED 8K سامسونگ با اندازه 82 اینچ در نمایشگاه ISE 2019، این محصول در اینفوکام بصورت جهانی به بازار عرضه شد و البته از یک نسخه بزرگتر 98 اینچی نیز رونمایی شد که به همراه نسخه قبلی در سه ماهه سوم امسال به بازار عرضه می‏شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟