اخبار لوازم خانگی

872 قلم لوازم خانگی بین سیل زدگان دشت آزادگان توزیع شد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به هماهنگی‌صورت گرفته بین استانداری، فرمانداری ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرماندار دشت آزادگان گفت: با توجه به هماهنگی‌صورت گرفته بین استانداری، فرمانداری و بنیاد برکت زیر نظر ستاد اجرایی فرمان امام، 872 قلم لوازم خانگی بین مردم سیل زده مناطق دشت آزادگان توزیع شد.

حمید سیلاوی اظهار کرد: این پکیج با توجه به هماهنگی و پیگیری‌های صورت گرفته برای هر خانوار، شامل هفت قلم کالا است که با نظارت فرمانداری و بخشداری های تابعه، از تاریخ 27 خردادماه توزیع آن در بین خانوارهای 10 روستای سیل زده آغاز  گردیده است.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه سخنان خود افزود: در این مرحله یخچال، اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و پتو در بین این عزیزان توزیع خواهد شد و باتوجه به ثبت‌شدن مشخصات تمامی‌سیل‌زدگان این روستاها با کمک‌دهیاران امیدوارم این پکیج‌ها تمامی خانوارهای روستاهای سیل زده را شامل شود.

فرماندار دشت آزادگان همچنین از گروه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص یاری رساندن به سیل زدگان این منطقه و همچنین توزیع  این بسته ها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟