سایر خبرها

۲۵درصد از اشتغال کشور بر عهده اصناف است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بازاریان می تواند بازوی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بازاریان می تواند بازوی توانمند صادرات کشور باشند، گفت: باید قوانین مزاحم ایجاد اشتغال و بخشنامه ها و دستورالعمل های زاید متعدد پیش پای کارآفرینان برداشته شود.

شهباز حسن پور بیگلری در همایش روز ملی اصناف در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، تصریح کرد: بر اساس واقعیت های کارشناسی شده بین المللی، اصناف به عنوان قلب اقتصاد یک کشور شناخته شده هستند.

وی با تاکید بر نقش اصناف در اقتصاد مقاومتی، افزود: اصناف در این حوزه نقش تعیین کننده دارند و این نقش باید تبلور یابد.

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در ادامه اصناف را محل رجوع مردم دانست و بیان کرد: وحدت ، هماهنگی و همدلی اصناف با دولت، مردم، مجلس و نظام مثال زدنی است.

۲۵درصد از اشتغال کشور بر عهده اصناف است

حسن پور بیگلری تصریح کرد: حرف اول را در اقتصاد کشور به گواه آمار و اطلاعات، خانواده ۲۵ میلیون نفری اصناف می زنند، بیشترین اشتغال را اصناف در کشور به خود اختصاص داده اند.

رفع قوانین مزاحم ایجاد اشتغال و بخشنامه ها و دستورالعمل های زاید متعدد

وی ادامه داد: قوانین مزاحم ایجاد اشتغال و بخشنامه ها و دستورالعمل های زاید متعدد به خصوص در حوزه تامین اجتماعی، باید از جلوی پای کارآفرینان برداشته شود تا اشتغال بیشتر و پایدار به وجود آید.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع سرمایه در گردش اصناف به خصوص در این شرایط سخت باید در دستور کار واقع شود.

بازاریان می تواند بازوی توانمند صادرات کشور باشند

حسن پور بیگلری با تاکید بر اینکه خوشه سازی واحدهای تولیدی کوچک مقیاس در سطح کشور باید به عنوان اولویت مهمی دنبال شود‌، اضافه کرد: بازاریان در حوزه صادرات می تواند بازوی توانمند صادرات کشور باشند.

وی افزود: اصلاح قانون نظام صنفی با رایزنی و همکاری اصناف با نمایندگان حوزه های انتخابی خود در مجلس شورای اسلامی باید پیگیری شود.

پیگیری سهم اصناف از تبصره ۷ ماده ۷۲ جرایم و بازرسی

رییس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: سهم اصناف از تبصره ۷ ماده ۷۲ جرایم و بازرسی، باید در دستور کار جهت پیگیری و وصول قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟