اخبار لوازم خانگی

پیکج‌های کاهنده برای کاهش مصرف مشترکان خانگی نصب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از نصب لوازم کاهنده مصرف برای کاهش مصرف آب مشترکان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان از نصب لوازم کاهنده مصرف برای کاهش مصرف آب مشترکان خانگی خبر داد.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پیکج‌های کاهنده مصرف آب برای کاهش مصرف مشترکان خانگی نصب می‌شود.

امین قصمی افزود:امسال ۶ هزار تجهیزات کاهنده مصرف (پکیج) برای مشترکان خانگی نصب می‌شود.

وی با اشاره به نصب ۴ هزار تجهیزات کاهنده مصرف (پکیج) برای مشترکان خانگی استان گفت هزینه خرید و نصب این کاهنده برای هر مشترک ۱۵۰ هزار تومان است که به صورت اقساط ماهانه حدود ۲ هزار تومان روی فیس آب حساب می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان گفت:امسال تعهد استان کاهش ۱۸ و نیم درصدی مصرف آب است.

امین قصمی افزود:استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف، آبیاری فضای سبز با آب غیر شرب از طریق استفاده از منابع جایگزین فرهنگ سازی و استفاده از شیرآلات پدالی در مدارس و دانشگاه ا از جمله برنامه‌ها برای تحقق این تعهد است.

وی گفت: پارسال نیز ۱۸ و ۶ دهم درصد هدررفت آب در استان کاهش یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امین قصمی اقدامامات فرهنگی از جمله توزیع بسته ها‌ی آموزشی، فیلم‌های تبلیغاتی طنز با موضوع صرفه جویی، برگزاری نشست و دوره‌های آموزشی برای کارکنان نهاد‌های مختلف و دانش آموزان و دانشجویان، نصب بنر‌های آموزشی، دعوت از نوجوانان در امر ترویج فرهنگ بهینه آب در قالب طرح ملی دانش‌آموزی نجات آب، اطلاع‌رسانی در خصوص ضرورت مصرف بهینه آب و تبیین ضرورت استفاده از پساب و نقش آن در کشاورزی و فضای سبز را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

با توجه به اینکه همزمان با شروع فصل گرما، صرفه جویی در مصرف آب اهمیت مضاعف پیدا می‌کند، از این رو هفته اول تیر ماه به عنوان «هفته صرفه جویی در مصرف آب» نامگذاری شده است.

یکم تا هفتم تیر ماه هفته صرفه جویی نامگذاری شده است.

یکم تا هفتم تیر ماه هفته صرفه جویی در مصرف  نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟