اخبار لوازم خانگی

صدر نشینی سامسونگ در بازار لوازم خانگی آمریکا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک 12 دوره متوالی در بازار لوازم خانگی آمریکا در رتبه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک 12 دوره متوالی در بازار لوازم خانگی آمریکا در رتبه اول قرار گرفته است. سهم بازار سامسونگ درسه ماهه اول سال جاری در بازار لوازم خانگی آمریکا 19.9 درصد بود.

بعد از صدر نشینی سامسونگ، ویرپول آمریکا و ال جی الکترونیک به ترتیب با ارزش 16.3 درصد و  15.7 درصد در رتبه های دوم و سوم قرار دارد.

بخش یخچال فریزر و ماشین لباسشویی سامسونگ به ترتیب با ارزش  22.3 درصد و 20.4 درصد بیشترین سهم را در بازار جهانی به خود اختصاص داده اند و 30.3 درصد سهم را یخچال فریزر فرنچ دور سامسونگ در اختیار دارد.

شایان ذکر است، ماشین لباسشویی سامسونگ در بازار لوازم خانگی رشد 31 درصدی را ثبت کرده است و این غول فناوری کره جنوبی در بازار جهانی نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد و در بخش یخچال فریرز و ماشین لباسشویی این برند به ترتیب 19 و 17 درصد سهم بازار جهانی را از آن خود کرده است.

شرکت سامسونگ تلاش می کند که مصرف کنندگان در کره و خارج از آن با استفاده از لوازم خانگی زندگی متفاوتی را تجربه کنند.

قابل ذکر است که شرکت سامسونگ یخچال فریزر Bespoke را که اخیرا در بازار کره رونمایی کرده به زودی در بازار آمریکا نیز عرضه خواهد کرد.

نظر شما چیست؟