اخبار لوازم خانگی

تجربه باغبانی در منزل با دستگاه Aerogarden

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باغبانی یک سرگرمی است و می تواند برای آرامش روح و روان افراد موثر باشد. یکی ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باغبانی یک سرگرمی است و می تواند برای آرامش روح و روان افراد موثر باشد. یکی از مشکلات افراد مشتاق به باغبانی، نبود حیاط مستقل است که یک شرکت به ساخت و تولید دستگاهی برای باغبانان پرداخته است.

افرادی که به باغبانی در منزل علاقه دارند می توانند دستگاه باغبانی خانگی Aerogarden Ultra را تهیه کرده و باغچه مستقل خود را در محیط خانه داشته باشند.

صفحه نمایش ال سی دی این دستگاه کاربر را در جریان کل فرآیند می گذارد. همچنین اگر گیاه در داخل دستگاه کم آب باشد با هشدار دادن کاربر را مطلع می کند.

سیستم نور پردازی ال ای دی تعبیه شده در دستگاه از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است و به گیاهان کمک می کند سریع و پربار رشد کنند.

این دستگاه باغبانی به کاربران این امکان را می دهد که سبزیجات تازه یا حتی گل را پرورش دهند. همچنین دستگاه باغبانی خانگی Aerogarden Ultra که شامل یک بسته بذر ریحان، آویشن، نعناع و جعفری می شود.

یکی دیگر از ویژگی های جالب دستگاه باغبانی خانگی این است که گیاهان را به طور خودکار در آب پرورش می دهد و هیچ خاکی وجود ندارد تا فضای منزل و آشپزخانه شما را کثیف کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟