اخبار لوازم خانگی

ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ حرفه‌ای‌تر می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه خانه ها به لطف شرکت های سامسونگ و ال جی هوشمندتر شده اند و این شرکت ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه خانه ها به لطف شرکت های سامسونگ و ال جی هوشمندتر شده اند و این شرکت ها ویژگی های جدیدی را به محصولات هوشمند خود اضافه کرده اند. ماشین لباسشویی سامسونگ FlexWash می تواند یک انتخاب مناسب برای شستشوی لباس های شما باشد.

این محصول قابلیت اتصال به برنامه SmartThings سامسونگ را دارد و به شما اجازه می دهد از طریق گوشی هوشمند شستشو را کنترل کنید.

این ماشین لباسشویی از یک واشر و یک خشک کن بهره می برد و به مشتریان این امکان را می دهد تا شستشو را در موقعیت های مختلف که می خواهند انجام دهند.

در این نسل از ماشین لباسشویی های سامسونگ، گستره ای از فناوری های پیشرفته سامسونگ با هم تلفیق شده اند تا نیاز خانواده ها برطرف شود.

مخزن جلویی FlexWash سامسونگ ظرفیتی معادل 6 فوت مکعب دارد که بزرگترین ظرفیت ممکن را در این رده از ماشین لباسشویی است تا بتواند حجم بالا و پایین لباس ها را به راحتی شستشو دهد. همچنین مخزن بالایی این لباسشویی سامسونگ ظرفیتی مجزا دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟