اخبار لوازم خانگی

کنترل تمام لوازم منزل تنها با فشار یک دکمه!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه ها به سمت هوشمند شدن حرکت می کنند و کنترل لوازم خانگی با اپلیکیشن های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه ها به سمت هوشمند شدن حرکت می کنند و کنترل لوازم خانگی با اپلیکیشن های موبایل در سراسر جهان امکان پذیر شده است اما این پیشرفت تکنولوژی دغدغه های مانند کارکردن با انبوهی از برنامه ها و حفظ امنیت خانه را نیز به وجود آورده که به کابوس شبانه برخی از کاربران این محصولات هوشمند تبدیل شده است.

تولید کننده بزرگ لوازم خانگی زیمنس برای حل این مشکلات تلاش بسیار کرده و در نتیجه زیر ساخت هوم کانکت را معرفی کرده است که به لطف این فناوری پیشرفته، کنترل لوازم خانگی هوشمند با قابلیت های ویژه و البته آسان فراهم شده است.

زیمنس در راستای وفای به عهد خود، این فناوری را برای نخستین بار در امارات متحده عربی راه اندازی کرده است. زیمنس به عنوان یک برند آلمانی مطرح در امارات، محصولات پریمیوم خود را به بازار این کشور عرضه می کند.

ذکر این نکته ضروری است که فناوری هوم کانکت توسط TÜV Trust IT آزمایش شده و از بالاترین استانداردهای امنیتی برخوردار است.

علاوه براین، هوم کانکت امکان کنترل تمامی لوازم خانگی از جمله یخچال فریزر، لباسشویی، قهوه ساز و یا ماشین ظرفشویی را ایجاد کرده و برای کاربران گوشی های اندروید و  iOS در دسترس است.

کاربران محصولات زیمنس می توانند با استفاده از گوشی های هوشمند و یا تبلت های خود لوازم خانگی خود را خاموش و روشن کنند و حتی تنظیمات آن را از دور انجام دهند. به عنوان مثال، ازاین پس افراد می توانند به دستگاه قهوه سازخود دستور دهند تا قهوه را برای صبحانه آماده کند و یا پس از اتمام کار ماشین ظرفشویی، چراغ ها خاموش شود.

هوم کانکت زیمنس یک دستیار تمام عیار در مهمانی ها محسوب می شود و کاربران می توانند با استفاده از گوشی ها همراه یک لیست تهیه کنند و برای هر مهمان یک نوع قهوه سفارش بدهند.

قابلیت خرید هوشمند نیز به لطف دوربین یخچال فریزرها ممکن شده است که از این پس دیگر مصرف کنندگان نگران جا گذاشتن لیست خرید نخواهند بود و به راحتی می توانند داخل یخچال فریزر خود را در هنگام خرید مشاهده کنند.

کنترل صوتی این وسایل و مصرف پایین انرژی از دیگر ویژگی های مورد توجه است که درنهایت برند آلمانی زیمنس موفق شده تا هدف خود یعنی ایجاد زندگی راحت را با استفاده از فناوری هوم کانکت فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟