اخبار لوازم خانگی

اپلیکیشن قهوه ساز جورا معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه قهوه ساز جورا تمام اتومات برای کافه ها و مراکز اداری و تجاری مناسب ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه قهوه ساز جورا تمام اتومات برای کافه ها و مراکز اداری و تجاری مناسب است. شرکت جورا یک اپلیکیشن جدید به نام J.O.E. معرفی کرده که توسط گوشی‌های هوشمند کنترل می شود.

این برنامه یک راه راحت برای استفاده از تمام مزایای دستگاه قهوه ساز جورا است. اپلیکیشن J.O.E. به کاربران این امکان را می دهد یک فنجان قهوه از نیمکت خود توسط تلفن هوشمند سفارش دهند و از فناوری پیشرفته لذت ببرند.

همه‌ی کارها با وجود اپلیکیشن Smart Connect امکان پذیر است که در سری جدید این اپلیکیشن گنجانده شده که از طریق بلوتوث بین دستگاه و تلفن هوشمند ارتباط برقرار می کند.

امکاناتی که اپلیکیشن J.O.E. در اختیار کاربران خود قرار می دهد که یک مقدار نامحدود از قهوه مورد علاقه کاربر را تهیه می کند و می توانند یک تصویر برای هر فنجان قهوه انتخاب کنند و در نهایت سفارش دهند و همچنین با توجه به تنظیمات برای میهمانی‌ها‌ی خود قهوه رزرو کنند.

لازم به ذکر است، این اپلیکیشن با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها و سیستم عامل‌های Android، iOS و بلوتوث سازگاری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟