فناوری

وضع بازار موبایل در هفته آینده مشخص می شود

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل درباره وضع بازار موبایل گفت: طی هفته ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابراهیم درستی، رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل درباره وضع بازار موبایل گفت: طی هفته آینده وضع بازار موبایل مشخص می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل ادامه داد: حدود چهل روزی است که بسیاری از شرکت‌ها ثبت سفارش کردند و این درحالی است که باید منتظر ماند که آیا این شرکت‌ها می‌توانند سهم بازار را تأمین کنند یا خیر.

وی افزود: اگر شرکت‌ها قادر نیستند که کمبود بازار را تأمین کنند، اجازه دهند واردکنندگان با واردات کمبود و نیاز بازار را جبران کنند.

به گفته درستی، باتوجه به آنکه نرخ ارز در بازار کاهش یافته است؛ اما قیمت موبایل تغییر نکرده و باید علت این امر را جویا شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل در پاسخ به این پرسش که تعیین تکلیف ۶۶۰ هزار گوشی به جا مانده در گمرک به کجا رسیده است، اظهار کرد: بسیاری از این گوشی‌ها روانه بازار شده‌ و تعداد اندکی از آنها در گمرک باقی مانده است.

درستی تصریح کرد: هدف ما آن است که بتوانیم گوشی مورد نیاز بازار را تأمین و رضایت متقاضیان را جلب کنیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل تأکید کرد: امیدواریم که بازار موبایل بتواند به یک ثبات قیمت برسد تا سودجویان و دلالان از این موضوع سوءاستفاده نکنند.

درستی گفت: امیدواریم همکاری دولت و اصناف بیشتر شود تا بازار روند مطلوب‌تری به خود بگیرد./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟