اخبار لوازم خانگی

تجهیز تلویزیون های 2019 پاناسونیک به دالبی ویژن

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاناسونیک تلویزیون های الد 2019 خود را با قابلیت دالبی اتموس و دالبی ویژن ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پاناسونیک تلویزیون های الد 2019 خود را با قابلیت دالبی اتموس و دالبی ویژن روانه بازار اروپا کرد. نسخه پرچمدار این سری با عنوان GZ2000 شناخته می شود و قرار است که از تابستان سال جاری در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

سه مدل از این خط تولید پاناسونیک براساس پنل الد هستند که مدل پرچمدار آن از پنل الد ویژه تری با روشنایی بیشتر بهره می برد.

لازم به ذکر است که مدل 77 اینچی در این سری از تلویزیون های پاناسونیک موجود نیست و همه نسخه ها در سایزهای 55 و 65 اینچی خواهند بود.

همکاری این شرکت ژاپنی با دالبی منجر به تجهیز تلویزیون های 2019 به قابلیت دالبی اتموس و دالبی ویژن شده است.

دالبی ویژن یک فرمت ویدیوی HDR است که از فراداده ی پویا استفاده می کند ودرنتیجه طیف رنگ بیشتر و عمق وسیع تری از رنگ ها رو پشتیبانی می کند. دالبی اتمس هم یکی از تکنولوژی‌های صوتی دالبی است که که تعداد کانال‌های صدا را به 128 مورد افزایش داده و با اضافه کردن اسپیکرها، صدا را محیطی‌تر از سیستم‌های صوتی معمول پخش می‌کند.

تلویزیون های 2019 پاناسونیک از پردازشگر ویدیویی “HCX Pro” بهره می برند و پلتفرم مای هوم این سری از تلویزیون های برای رقابت با ال جی وسامسونگ فیس لیفت شده است.

ذکر این نکته ضروری است که پاناسونیک برخلاف ال جی از پورت های HDMI 2.1 در محصولات خود به کاربرده است.

پاناسونیک از برندهای نام آشنا در صنعت تلویزیون به شمار می رود و عرضه تلویزیون های الد پیشرفته با قیمت های مناسب منجر به ایجاد رقابتی تنگاتگ با سایر برندها نظیر ال جی، سامسونگ، سونی و فیلیپس شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟